Wednesday, October 13, 2010

Kepada Warga AMK, Pilihlah Calon Pencetus Revolusi - Penerus Momentum Reformasi! !!


Kepada Warga AMK, Pilihlah Calon Pencetus Revolusi - Penerus Momentum Reformasi! !!

Senarai barisan calon yang akan membawa AMK menjadi sebuah organisasi HEBAT dalam menghadapi selekoh terakhir yang pastinya penuh durjana !!

KE ARAH PERLAKSANAAN DEKLARASI PERMATANG PAUH 1998 !!!

4 comments:

Anonymous said...

Saya sebagai seorang ahli PKR tidak berjawatan sangat2 malu dengan keadaan dan gambaran buruk terhadap pemilihan PKR terutuma jawatn utama PKR Pusat. Terbaru kisah membabitkan Nurul Izzah. Adakah benar arahan dateline itu dikeluarkan last2 minute? Kenapa seorang calon TP boleh keluarkan kenyataan terkejut apabila TSKI menawarakan diri bertanding..lantak pi la sapa2 nak bertanding, yg nak pilih kami dibawah ni!!Ingat kita PKR memperjuangkan keadlilan kita ingin membuktikan kepada rakyat bahawa parti ini bukan parti gila jawatan tapi parti pembela rakyat..malu lah sikit rakyat melihat telatah pemimpin PKR berebut2 jawatan,,kalu nak bertanding boleh tapi biarlah secara beradab..jwatan anda tidak lama..malah impian PAKATAN ke Putrajaya pun tidak mungkin tercapai jika PKR begitu membebalkan dan meloya lebih dari UMNO itu sendiri...Kritikan ini adalh ikhlas kerana senak perut melihat pendedahan oleh RPK dan blogger2 lain terhdapa pemilihan parti..kerana begini caranya lebih dihapuskan pemilihan secara langsung..dan buang saja perkataan Keadilan dari nama parti!Jika anda tidak mahu Anwar dianayai oleh UMNO usah lakukan benda yg sama kepada orang lain!!!Jika Nurul Izzah dicalonkan dan layak bertanding biarkan dia bertanding, jika TSKI nak bertanding biarkan dia bertanding, buat satu debat nasional dan biar semua ahli parti buat rumusan dan keputusan sendiri siapa yg layak memimpin..anda mahu SPR membuat pilihanraya yg adil, mahu diberikan ruang kepada rakyat mendapat maklumat, mahu piliharaya yg adil, mahu UMNO tidak bersikap zalim,tapi apa guna nya jika PKR ibarat mengata orang dia yg lebih??!!
Jika ada yg masih sayangkan parti buatlah sesuatu..stop all this stupid nonsesnse..malulah sikit kepada rakyat!!

Ahli PKR tidak berjawatan!

Edyes said...

Sabarlah kawan, beri sedikit lagi ruang untuk PKR menjadi lebih matang. Perebutan jawatan ini sepatutnya dipandang dari sudut yang positif... kalau tak jumpa sudut tu, cariklah... pasti jumpa...

Anak Sungai Derhaka said...

Sepatutnya begitulah.. kita pandang dari sudut positif..

Dalam Pemilihan ni.. walaupun banyak perkara yang aku tak puas hati.. aku paling tak puas hati dengan Suara Keadilan..

Lidah Rasmi Parti yang sepatutnya berkecuali.. bukannya memihak kepada sesiapa pun..

Memang bodoh editor Suara Keadilan tu.. Bodoh dan Tidak Proffesional langsung!!

Edyes said...

harakah pun lebih kurang je kot... hahahaha

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan