Wednesday, June 3, 2009

Nik Aziz Pun Sokong Puak Erdogan !



Pergi jahanam dengan puak Muqabalah...

Aku hilang sabar dengan sebarang gerakan untuk bergabung dengan UMNO tambahan lagi atas dasar survival melayu, shit!!

Tak sedar diri, berbincang dalam gelap. Sekali paklah bukak lampu, aduhai... malu yang amat. Ada hati nak jadi menteri kerajaan di bawah pemerintahan UMNO. Tak sedar bakal dianjing-anjingkan.

Survival Melayu dalam perjuangan PAS? tahik !

5 comments:

Anonymous said...

tahik mung!! hang ingat hang best sangat ka? ptuihhh.

Edyes said...

aduhai... penyokong UMNO kepingin nak bergabung dengan PAS...

DAP MELAYU said...

(Dituju kepada semua perwakilan Muktamar PAS yang akan mengundi memilih Timbalan Presiden hari Sabtu ini.)

Kepimpinan Ulamak ? Ulamak yang nak bermuzakarah dengan UMNO …. yang nak bermuqabalah dengan UMNO nak dilantik jadi pemimpin ? Ulamak yang sebelah kaki nak berbaik (sangka baik?) dengan UMNO….manakala sebelah kaki lagi nak teruskan agenda bersama Pakatan Rakyat ? Ulamak macam inikah yang nak dipilih jadi pemimpin ? Ulamak yang bermain kayu tiga dengan Pakatan Rakyat !

Profesional ? Profesional yang bermuka-muka ? Profesional yang berceramah di hadapan ahli PAS setiap hari mengutuk UMNO, tetapi di belakang ahli cuba berbaik dengan UMNO. Profesional kah itu ? Profesional macam inikah nak dibuat pemimpin ? Profesional yang cari makan luar ikut pintu belakang !

Bukan Ulamak dan bukan juga Profesional kalau korang tak kenal spesis UMNO yang dulu, kini dan selamanya jahat. Aku setuju dengan Tok Guru Nik Aziz dia kata UMNO tu selamanya tolak syariat Islam.

Nak berbaik dengan UMNO ? Aku rasa Chin Peng akhirnya akan insaf dan bertaubat……tapi spesis macam UMNO yang tak pernah mengaku kalah, apa lagi untuk mengaku salah, nak bertaubat ? Nak kembali kepada ajaran Islam yang sebenar ?

Fikir-fikirkanlah !

Anonymous said...

aku rasa pas tu'PAS FOR ALL'..jd ape salahnyer.berbincang bkn setuju.berjumpe bkn nak trus jadi kwn.tp semangat islam tu perlu ade.kita perlu knl musuh yg utama.jgn ikutkan hasad syaitan tu sgt.kalo pas bleh pimpin umno..x slhkan kita g bincang dulu.jgn jd bodoh sgt mcm bdk2 pkr ni..takbir...

Edyes said...

come on la geng... UMNO nak bg PAS pimpin? come on laaa... kau tak kenal UMNO ke?

atau awak ada hasrat nak tengok PAS bergabung dengan UMNO lagi sekali?

Kalau betul pun nak bincang, kenapa dalam gelap?

jangan jadi hipokrit!

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan