Wednesday, March 11, 2009

Buruk benor bila UMNO gaduh dengan UMNO

Ini kes perebutan jawatan Ketua Pemuda UMNO.

Pada pengamatan saya, tiada seorang pun di antara ketiga-tiga pemimpin yang bakal dipilih sebagai ketua pemuda umno mempunyai kekuatan untuk merevolusikan UMNO kerana masing-masing punya legasi yang lebih berbentuk liabiliti. Hasilnya, UMNO akan tetap menjadi sebuah parti yang semakin dipinggirkan rakyat.

Khir dengan legasi rasuahnya, khairy dengan legasi songlapnya dan mukriz dengan legasi kuku besi bapanya. Mereka-mereka ini juga bakal mewarisi tahta UMNO suatu hari nanti, bersama rekod dan sejarah silam yang menjengkelkan.

Berikut adalah salah satu serangan (daripada banyak2 serangan) dari seorang blogger penyokong taksub si Khairy terhadap anak beranak mukhriz-mahathir.

Difahamkan minggu depan Pakatan Blogger-bloger BERUK HARAM JADAH akan bertemu dan seterusnya membuat pengkianatan, fitnah dan tomahan terhadap Khairy Jamaluddin.

Mereka terdiri daripada bloggers-bloggers yang kononnya hebat sangat dalam Bahasa Inggeris hinggakan perangai mereka pun dah jadi macam Mat Saleh bakal ahli neraka.

Beruk-beruk ini adalah penyokong Pak Kadok iaitu anak kepada Mat Jenin yang telah melingkupkan Malaysia selama 22 tahun. Akhirnya rakyat Malaysia merana dan lintang pukang hingga ke hari ini.

Pada beruk-beruk berkenaan jika anda BERUK JANTAN, sila bukakan topeng anda biar pembaca semua mengenali muka 'pengecut' anda itu. Jangan hanya berapi-rapi menuduh orang lain TANPA BUKTI kemudian sembunyi muka dan sembunyi tangan.

(petikan di atas adalah dari blog SUKJ)

Kalau beginilah rupenyer, tobat lahum budak-budak muda langsung tak berminat untuk dekati UMNO.


No comments: