Sunday, August 22, 2010

Tolong Bagi Tahu, Apa Yang Pelik Dalam Ini Gambar ?


Adakah anda nampak apa yang saya nampak ??

Ada dua keping gambar lagi yang menunjukkan betapa dungunya 'mereka' dalam entri sahabat di sini, harap pengunjung jangan tengok gambar sahaja tetapi menghayati isinya sekali. Dua keping gambar yang saya maksudkan mungkin pernah dilihat merata-rata dalam blogosfera sepanjang minggu ini.

Sumber gambar di atas telah didermakan oleh seseorang.

salam sahur...

4 comments:

Isa said...

Apa yang gua nampak, puak2 umnGok bahasa malaysia pun tak lulus, ada hati nak buat pembelajaran dalam bahasa inggris...

kahkahkah... bangang melantun2...

p/s: nanti gua tanyakan bakal bonda mertua gua tu... ada lagi tak anak dara yang dia sorokkan... hahaha..

Anonymous said...

yang saya nampak la....kalau perembang betoi betoi kat ed mubarak.....ada ka aidil fitri ed mubarak

Anonymous said...

Salam
ramadhan lah almubarak- takkan idil fitri pulak, pah tu bila pulaknye musa aman YAB -buat malu kok rang je org2 naik belon ni

krulayar said...

'KIAMAT DAN KEADAANNYA'

http://www.scribd.com/doc/36025155/Surat-Kepada-Yang-DiPertuan-Agong-Dan-Mufti-Mufti

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan