Wednesday, August 18, 2010

Kemiskinan di Bandar !! (Video Mesti Lihat!!)

credit to Hanief.blogspot @ Malaysianews

8 comments:

ghostWRITER said...

apa kena mengena mencuri dengan BN??

kpasu guy said...

sedih......mencuri susu untuk anak...agaknya

Anonymous said...

kalau orang susah macamana pun, takkan sanggup curi untuk bg anak makan... tapi, ini dah susah tahap kritikal dah !

edyes

merbok said...

kelakar pun iya.. sedih pun iya jugak!! semua tu tuntutan kebendaan dunia.. memang lumrah laa kalau ada yang tewas.

Anonymous said...

Aku sedih tengok orang macam dalam video ni..

Hashim said...

Kesian kat aku.......susu mahal beb. Kalau tak mampu guna susu biasa aje dah cukup....tak mampu juga bagi susu cair...ikhtiar tak payah mencuri.

Bulan mulia ni aku tak merayau jauh...nak jaga pahala puasa beb.

Anonymous said...

dulu sy pakai produk mead johnson (enfapro, enfagrow) selama 4 tahun... dari anak sorang, sampai anak 2orang...

memula dulu harganya satu tin 1.7kg = rm57-63 jer... tapi lepas harga minyak naik 78sen dulu, harga susu enfa = rm87 - rm96 satu tin yg sama...

anak makin tambah, susu makin mahal... kad kredit dah naik penuh... sapa boleh tahan ?

edyes

Anonymous said...

to to ghost writer tula kena mengenanya ngn BN sperti yg encik edyes ni ckp...tula tggingjawab pemimpin...cm zaman khalifah umar alkhattab semasa dia berjalan di tgh mlm melihat ibu miskin tidak dapt beri anaknya makan...ibu miskin itu terus slahkan umar...ada umar maraj atau ty kat ibu miskin tu dgn kata apa kene ngena ngn aku ko miskin,,,mlh umar terus bekalkan mknan kepada ibu miskin tanpa tggu hari esok...pikr2knlah

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan