Monday, April 9, 2012

Menjelang #BERSIH3 : FRU Kena Belasah KAW KAW!!



dua penyokong Sarawak bertindak liar memukul anggota FRU di Stadium Negeri, malam tadi

Anggota Fru parah selepas dibelasah oleh penonton dalam perlawanan Sarawak menentang Kelantan, malam tadi

Kah kah kah... rupanya tak kebal FRU nie walaupun bertopi besi dan ber'mudgut' bagai... Aku naik jelak dah tengok FRU belasah rakyat secara beramai-ramai pukul sorang tanpa belas ehsan... 

Gambar di atas menunjukkan FRU juga boleh 'kena' dengan rakyat... Ingatlah, kesabaran rakyat juga ada limitasinya... Ini Malaysia, dan rakyat yang turun BERSIH 3 kelak adalah rakyat yang sayangkan negara ini...

Jadi harapan aku supaya FRU jangan bertindak melampau terhadap rakyat Malaysia... Mengapa perlu pukul rakyat yang berhimpun di atas hak Artikel 10 Perlembagaan Malaysia? Janganlah hanya kerana mendapat arahan dari 'atasan', maka terus dipatuhi tanpa memperhalusi kewajarannya...

Ayuh 28 April 2012, kita Ke Jalanraya Untuk Pilihanraya BERSIH !!

EDYES
sumber klik di sini



2 comments:

Anonymous said...

Nie lah puak pembangkang.... Suka keganasan.. Bodoh betul !!!

Anonymous said...

Elok sgt la nti pukimak2 pkr ni kna tibai dgn fru.kalo aku ada pn aku tibai org2 bodo nie. Admin ni pn kalo ada aku pijak muka ko..mati la korg nnti..ptui!! Yg pergi bersih tu sume MELAYU2 BODOH YG BARU KUA DR UTAN.SUME OTAK LETAK CELAH KANGKANG AMBIGA..

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan