Wednesday, September 1, 2010

Pencarian Gambar Menteri UMNO Sembelih Lembu Korban

Klik untuk besarkan gambar


Bagus jugak puak-puak pengfitnah bikin super impose seperti gambar di atas. Sekurang-kurangnya apabila disiasat origin gambar tersebut, kita akan dapat lihat bahawa Menteri Besar Perak bukan sahaja sentiasa di hadapan menjadi imam, tetapi berkebolehan menyembelih lembu jika dibandingkan dengan menteri-menteri beragama UMNO.

Harap fitnah ini dapat disebarkan dengan meluas supaya mereka kenal kehebatan sebenar pemimpin Pakatan Rakyat.


sumber gambar : Herman Samsudin

3 comments:

kpasu guy said...

Jika PR diberikan satu media yang boleh disebarkan kepada semua rakyat...lingkup lama dah UMNO

otaklunyai said...

Semoga Allah S.W.T memberi kita kekuatan untuk menghadapi fitnah yg dirancang oleh ubn laknatullah ini. Mereka tidak akan berhenti malah mereka masih dan sedang melakukannya terus menerus lantaran hati-hati mereka telah Allah timpakan penyakit.

setelah 53 tahun merdeka.. ubn masih lagi terus memperbodoh-bodohkan orang-orang melayu malah masih ramai lagi melayu yg sanggup untuk diperbodoh-bodohkan. marilah kita berazam untuk keluar dari kepongan pembodohan ubn laknatullah ini agar kita tidak menjadi sesat seperti mereka yg amat menyesatkan dan nescaya seterusnya kita akan terselamat dari azab neraka lantaran bersubahat dgn dosa2 fitnah2 yg mereka lakukan.

Marilah kita berdoa ke hadrat Allah S.W.T semoga di bulan yg mulia ini kita diberikan kekuatan dan petunjuk dalam menghadapi fitnah2 ubn laknatullah ini dan semoga Allah akan balikkan segalah fitnah yg mereka lakukan keatas diri mereka sendiri supaya mereka sedar akan kesalahan dan dosa2 mereka.

Semoga kita tidak sama2 terjebak dengan perangkap syaitan2 manusia ini dan tidak melakukan dosa2 yg sama seperti mereka yg telah lama sesat lagi menyesatkan...
AMIN YA RABBAL ALAMIN..

"Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini – dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) – sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan". Al-Hujurat; 6

dlines said...

mereka tahu sembelih duit rakyat je..itu motto mereka.

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan