Sunday, June 13, 2010

Projek Langgar Hadi 2010 (Cubaan 1)



Oleh : AdukaTaruna


Alhamdulillah, walau pelbagai rintangan, Allah izinkan kami (Kumpulan Langgar Hadi) bertemu di sini (Pengkalan Chepa) untuk satu cabang kecil gerakan menegakkan Islamic State.

Malam itu, kami berjaya melancarakan 2 cubaan. Dan demi Allah, selagi hati kami tidak dibolaj-balikkan Allah, atau Hadi sudah kaizen, atau yang mana dulu, atau sehingga sesuatu yang didatangkan Allah tanpa diduga, kami tidak akan mengalah.

Kami akan merangkak walau dalam kemiskinan dan kekurangan demi menjatuhkan batu penghalang kepada kemajuan dan kehampiran Islamic State di Malaysia tercinta ini. Insyaallah.

Wallahulam.


edyes wrote:

Kami sayangkan PAS!! Kami sayangkan perjuangan PAS yakni setara perjuangan Islam!! Kami mahukan ketelusan dalam perjuangan!

Hanya perjuangan PAS sahaja yang menjadi harapan demi islamic state sebenar, demi sebuah negara kebajikan!! Oleh demikian, peluang yang ada dalam perhitungan PRU-13 tidak akan kami biarkan ia dipersia oleh anasir yang membawa rebah!!

Kehancuran PAS di atas kesilapan pencaturan yang terancang, akan menyebabkan PAS tidak mungkin lagi sekuat hari ini, tidak mungkin lagi diterima seperti hari ini, melainkan ditukar namanya menjadi - PAS baru! Senasib UMNO baru!!

Sila ikuti keterangan lanjut pre-Projek Langgar Hadi di sini

2 comments:

Anonymous said...

dahlahh luncaiii....

Anonymous said...

yg hampa nak pi celaru tu buat apa?.