Thursday, May 13, 2010

AT: Kempen halang Rosmah hadir Semi Final Piala Thomas!

Oleh : AdukaTaruna

Salam semua.

Melalui maklumat tertentu, gua mewakili kem badminton negara yang layak ke separuh akhir Piala Thomas, melancarkan kempen menghalang Rosmah Mansur dari menunjukkan sebarang kelibat, bahasa tubuh, ucapan dan sebagainya di hadapan keseluruhan kem badminton negara menjelang perlawanan separuh akhir ini.

Sebarang bentuk kelibat Rosmah dikatakan amat menggangu semangat para pemain. Gua juga mendesak supaya Dr Siti Hasmah mengantikan sementara peranan yang dimainkan Rosmah terhadap kem badminton negara, khususnya menjelang separuh akhir ini.

Gua juga berharap, rakan2 seperjuangan gua, dapat melebarkan kempen ini dalam medium masing2. Terima kasih. Ini suara terbanyak dari kem badminton negara.

Ayuh lancarkan kempen ini di segala pelusuk blogosfera jika anda ingin melihat pasukan badminton negara layak ke perlawanan akhir !!

Sepertimana yang telah saya telah perjelaskan dalam entry sebelum ini betapa perlunya kita menghalang kehadiran bik mama!! Ini kerana kemunculan bik mama kan menyebabkan pemain Malaysia menjadi gerun dan gemuruh kerena faktor bik mama yang 'BESARRRRRR PUNYAAA!!!' (iklan Maggie Asam Laksa).

Biarlah kehadirannya digantikan kepada Tun Dr Siti Hasmah.

klik sini dan sila refer perkara ke 11 dan 12.

No comments: