Tuesday, January 7, 2014

Pasca #RPDM31D: Rakyat Pilih Gelanggang Seterusnya

(Mohon disebarkan seluasnya)

Respon Kerajaan UmnoBN Pasca Selepas Rakyat Protes #RPDM31D di Dataran Merdeka;

"Malaysia tidak mampu mengekalkan pemberian subsidi kepada orang awam, maka kami sedang menurunkan beban negara secara berperingkat" - Najib Razak, PM

"Kita harus terima hakikat bahawa negara kita ini perlu kurangkan subsidi yang dinikmati oleh rakyat dan kita tidak mahu rakyat terlalu selesa dengan jumlah subsidi tinggi yang diberikan oleh kerajaan" - Zahid Hamidi, Menteri KDN

Selepas 50 ribu berjaya masuk ke Dataran Merdeka, PM dan menterinya terus memperlekeh rakyat. Mereka belum cukup gerun dengan rapat protes rakyat yang ditunjukkan pada malam 31 Disember lalu.

Kenyataan di atas juga merupakan signal yang jelas yang tidak menolak kemungkinan subsidi petrol akan dihapuskan dalam masa terdekat.

Adakah anda mahu berdiam diri? atau sedia untuk aksi seterusnya?

Kita serah kepada rakyat untuk pilih aksi terbaru pasca #RPDM31D. Sila masuk ke pautan di bawah, dan pilihlah. Apa jua keputusan rakyat, samada KLIA, Tol Sg Besi atau Putrajaya, kita akan bersama dalam menentukan nasib marhein.


Gerakan3112 bersedia untuk satu lagi aksi, serah kepada rakyat untuk pilih gelanggangnya. Gerakan3112 akan diteruskan selagi kos sara hidup tidak diturunkan, atau rakyat akan bersatu menurunkan Najib, si penguasa zalim.

Ayuh kita buktikan kuasa rakyat itu tidak mampu dikalahkan oleh mana-mana kerajaan yang angkuh dan sombong!

Gerakan3112

1 comment:

Bilal157 said...

jadilah pemimpin yg bijak :-)