Wednesday, December 2, 2009

Himpunan Raksasa Menyokong Kepimpinan Nik Aziz di Kota Bharu !!


sumber gambar pinkturtle

Salam hormat,

Jika sebelum ini banyak himpunan telah diadakan di ibu negara dengan kapasiti yang besar, termasuk kehadiran dari pantai timur dan utara. Kini tibalah masanya untuk satu lagi himpunan raksasa bagi menyokong kepimpinan Nik Aziz sebagai Mursyidul Am dan Menteri Besar Kelantan.

TGNA adalah seorang pemimpin yang sangat berkaliber dan diiktiraf oleh seluruh dunia. Manakan tidak, beliau dipilih sebagai 50 tokoh Islam terbaik dunia daripada 500 yang terpilih. Mengapa ada barua melayu yang sanggup memperendahkan kredibiliti TGNA dengan mendesak supaya beliau meletakkan jawatan. Ini suatu perkara yang amat memalukan. Walaupun saya bukan anak Kelantan, namun saya sangat berbangga kerana negara ini mempunyai seorang pemimpin yang bernama Nik Aziz.

Cadangan ini saya petik dari blog Aduka Taruna. Demi mempertahankan TGNA, kita harus buktikan kepada semua masyarakat dan pengundi bahawa kita teguh di belakang TGNA dan menyokong sepenuhnya tindak tanduk Mursyidul Am termasuklah doa beliau terhadap kem Najib dan UMNO setelah menafikan hak royalti Kerajaan Kelantan. Penuhkan perhimpunan ini dengan sepanduk-sepanduk yang menyokong TGNA tersayang dan tidak lupa juga sepanduk yang melakhnat barua UMNO.

Kita jadikan solat hajat memohon binasa kepada kemungkaran UMNO menjadi kemuncak perhimpunan ini disusuli dengan ceramah perdana oleh pimpinan Pakatan Rakyat. Dengan ini, dapat dibuktikan betapa rakan-rakan PR 'concern' dengan kesulitan yang dihadapi TGNA selama beliau begitu lantang dengan istikomah menjaga kestabilan Pakatan Rakyat itu sendiri.

Pada kemuncak ceramah perdana itu juga, pimpinan pakatan rakyat terutamanya dari jemaah kepimpinan PAS mempunyai peluang terbaik untuk mengembalikan kepercayaan rakyat terhadap Gabungan Pakatan Rakyat.

Ayuh, kita adakan himpunan gergasi ini di Kota Bharu. Saya menyeru supaya ada pihak yang sudi menjadi penganjur. (baca : Penganjur BERSIH).

Hidup Tok Guru !!

5 comments:

Anonymous said...

Bravo..Jangan lupa panjangkan doa dlm setiap solat dan solat hajat anda untuk pejuang dan khalifah yg dicintai oleh TGNA iaitu Ustaz Lim Kit Siang, Ustaz Lim Guan Eng, Abuya Ronnie Liu, Ustaz Ngeh and Nga Kor Ming, Abuya Sivarasa, AShiekh Karpal Singh dan Si DSAI Al Juburi. Mereka inilah panglima-panglima dan para sahabat dan shuhadah serta pejuang yg amat dicintai dan dikasihi oleh Nik Aziz.

dol said...

anon 5.15, kau ni bodoh la. bukan islam mana boleh pakai gelaran tuh.
yang last sekali tu boleh la

Anonymous said...

Bravo..Jangan lupa panjangkan doa dlm setiap solat dan solat hajat anda untuk pejuang dan khalifah yg dicintai oleh TGNA iaitu Ustaz Lim Kit Siang, Ustaz Lim Guan Eng, Abuya Ronnie Liu, Ustaz Ngeh and Nga Kor Ming, Abuya Sivarasa, AShiekh Karpal Singh dan Si DSAI Al Juburi. Mereka inilah panglima-panglima dan para sahabat dan shuhadah serta pejuang yg amat dicintai dan dikasihi oleh Nik Aziz..................fuck you anonymous,,,fuck you mother fucker..you slut son of the bitch,,you are stupid malay cocksucker BN fucking pirate,,,why you so stupid?fucking shit on your fucking head,,,,go to fucking hell son of fucking prostitute

Toi'Toi' said...

Sialan lu anon 5:15.
Kang aku suruh Nik Aziz doakan musibah untuk kau pulak!!
Mampus kau!!!

Anonymous said...

Mr Toi,
Hang jangan nak ugut orang tak tentu pasai..hang ingat Nik Aziz tu nabi ka? dia tu tuhan ka? hang ingat tuhan akan sentiasa makbulkan doa dari manusia spt Nik Aziz tu?? hang ingat islam tu milik Nik Aziz sorang saja ka? orang islam lain takdak hak utk berdoa mcm Nik Aziz ka? orng islam yg beriman tidak sekali-kali akan mendoakan keburukan utk saudara seagamanya..islam jenis apa yg dianuti oleh Nik Aziz dan hang Mr Toi.. bawa bertaubatlah hang dua ekor ni...