Tuesday, December 1, 2009

Ayuh Pertahankan Tuan Guru Nik Aziz !!



gambar oleh pink turtle


Marilah kita pertahankan TGNA. Kepada semua rakyat dan pemimpin, inilah masanya untuk kita buktikan keperwiraan kita dengan mempertahankan Mursyidul Am. Saya begitu menghormati TGNA walaupun pada ketika saya masih menyokong BN sekitar 90'an, inilah satu-satunya pemimpin pembangkang yang saya sanjung.

TGNA telah bermati-matian untuk menegakkan perjuangan Islam. TGNA adalah lambang kestabilan dengan menyerap segala ancaman yang boleh menghancurkan pembangkang dalam PRU akan datang. TGNA lantang membakulsampahkan projek Kerajaan Perpaduang dan apa yang berlaku depan pejabat SUK Kelantan adalah tindak balas daripada 'luar dan dalam' yang ingin melihat TGNA tumbang !

TG Nik Aziz juga telah diserang dengan hebatnya oleh puak dalam PAS sendiri, termasuklah dari seorang blogger yang berpaling tadah iaitu Sheikh kickdefella. TGNA adalah pendinding yang hebat dalam usaha puak-puak kerajaan perpaduang memecah masuk untuk merialisasikan mimpi berpadu dengan UMNO lahanat.

Adakah kita hanya melihat TGNA diseret ke lembah kehinaan? Bangkitlah wahai pejuang bangsa, pertahankan pemimpin kesayangan yang selama ini telah banyak memberi jasa kepada parti,  yang memberikan sejuta sebab untuk pengundi memilih Pakatan Rakyat sebagai wadah untuk melakukan perubahan.



No comments: