Wednesday, July 8, 2009

Pecah Berita: Perbicaraan Anwar Tangguh Lagi???

Aduhai...
Takkan pihak DSAI yang tangguh?


Opposition Leader Anwar Ibrahim's sodomy trial has been adjourned to next Wednesday as his lead counsel Sulaiman Abdullah is unwell. - mkini


Mahkamah memutuskan untuk mendengar pertuduhan seksyen 377B pada 15 Julai 2009. Kes ditangguhkan.
Pembetulan:pertuduhan sek 377B dan permohonan mengenepikan pendakwaan hanya akn didngr selepas mahkamah mndgar permohonan mendptkan dokumen. - twitter Anwar

2 comments:

PAS Zon Bukit Beruntung said...

Kesihatan peguam amat penting dalam trial..

sebab bukan senang nak berhadapan pembelit2 macam ghani 4tahil tuh!

cik tom said...

kelakar bengong, lawak..kes yang sah-sah ada bukti mcm gajah depan mata takler pulak nak di sibuk2 ni kes yang tah apa tah sampai ke dokumen bukti tak berani nak tunjukk, pegiiii dah?.. Ghani 4tahil tu dia mati kang biar tuhan je lah balasss..

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan