Wednesday, July 1, 2009

Lagi Berita Bubar DUN Perak ??

Khabar angin yang bertiup kencang, jangan disusul seribu harapan.

Ini berita yang sedikit menakutkan, sepertimana yang berlaku sewaktu YB Nasa melompat ke PKR. Waktu itu kita berasa semua akan memihak pada kita namun akhirnya Perak tumbang! Harap peristiwa sama tidak berulang.


Berikut adalah berita dari perak express ;

Berita tersebar luas, ada Adun BN akan berpaling tadah menyokong Pakatan. Umno buat meeting tergempar. Dan didapati Osman dan Jamal tak hadir.

Maklumat daripada sumber kuat, BN melalui Muhyiddin Yassin akan jumpa dengan Sultan Perak esok untuk dapat perkenan untuk bubarkan DUN. Maklumat itu juga ada menyebut bahawa Osman ada berjumpa dengan Nizar pada minggu sudah dan beliau memohon maaf sambil menyalahkan Jamal dengan apa yang terjadi di Perak sekarang. Beliau juga turut menyalahkan Jamal atas kesalahan mereka di mahkamah.


Diharap kemenangan akan bersama orang-orang yang benar dan bersabar.

Namun begitu, jangan percaya kepada sebarang berita yang melibatkan 'pembubaran DUN Perak', cukup sudah menaruh harapan.


4 comments:

budak kampung online said...

Harapan memang tak di taruk... lagi cepat bubar lagi bagus...

Anonymous said...

semua cerita bubar ni penipu jaa..mampus UMNO nak bubar..aku tau la UMNO parti mangkuk..tapi tak kan sampai tahap bodoh goblok nak bubar..apa susah buat taktik lamala..tangkap sapa yg kata nak paling tadah tu..kurung kat pekan balik la..jangan harap la umno nak bubar..sultan pun tak nak bubar..ni kan pulak umno!!!

Anonymous said...

Dah tu memang kuasa sultan. Ko sibuk2 pesal... sangap betul ko ni.
Kesetiaan kepada raja dan negara, kalau ko tak nak ikut pi duduk Sri Lanka, geng ngan LTTE @ Hindraf. Betol samdol. Sama macam si Namrud, Aj-Juburi n Bull Shit The HamPAS ko tu.....uwek...

Naruto sensei said...

Salam..

Eye..

Apa khabar Babi di Melaka ye..

Senyap je cerita lawat sini...

http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/07/apa-khabar-babi-di-melaka.html

Naruto alu2 kan..

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan