Thursday, March 21, 2013

[Wajib Lihat] Bila Melayu Cuba Berpura Tuntut Hak India

Hanya terlihat seorang sahaja india dalam gambar ini

Edytorial: Kebiasaannya, jika ada sebarang tunjuk perasaan, demonstrasi atau hantar memorandum, kawan-kawan berbangsa india adalah antara yang paling 'supportive' untuk hadir bersama. Andai ia berkisar tuntutan kaum india, maka berbondong-bongdong, berbas-bas kehadiran kawan-kawan kaum india untuk bersama ekspresi kekecewaan melalui tunjuk perasaan. Tetapi, gambar di atas cukup berbeza dari sinonim kebiasaan.

Maka boleh saya rumuskan di sini, kaum india sendiri tidak bersetuju dengan apa yang direntang dalam gambar ini, yang juga bermakna kaum india tetap bersama dengan Pakatan Rakyat, fullstop.


4 comments:

Anonymous said...

Kah! Kah! Kah! Sahlah umnogok2 ni dah meroyan. Bangsa sendiri pun dah tak ingat! Aku ni Melayu ke India aa? Lupa pulak.
Pii rah! Dulu masa Hindraf berdemo tuntut hak dia, kau kutuk. Kau panggil dia keling bangsat. La ni jilat pulak. macam2 perangai dah akhir hayat ni.

Anonymous said...

Kalau dah umno. memang lah lembu

Kalau lembu kena cucuk hidung, memang umno

Anonymous said...

Orang Melayulah paling bangga mengistiharkan dirinya sebagai papa kedana,berebut-rebut mengisi borang PPRT,dan pelbagai skim bantuan rakyat,dan mudahlah dihaiwankan.Tup-tup marah diumpamakan sebagai haiwan.Peguam Kamaruddin bakal menjadi menteri kebajikan selepas PRU 13 nanti semua tuntutan yang diwakilinya dibuat ikhlas tanpa bayaran satu sen pun.Almaklumlah mewakili kumpulan papa kedana.

Anonymous said...

dah naik meluat tengok perangai kaki-kaki bodek Amno ni...tengok muka pun dah tau depa ni jenis manusia apa...halal haram semua tolak tepi..janji Masyuuukk...berjawablah kauorang nanti dalam kubur...sendiri mau ingat bro !!!

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan