Thursday, June 7, 2012

SAMM Johor Mengorak Langkah - Ayuh Sertai SAMM Melalui Ekspidisi Pertemuan Komrad Baru Seluruh Johor!!

SAMM Johor akan mengadakan pertemuan bersama komrad-komrad yang telah berdaftar di www.anakmudamalaysia.com atau yang belum berdaftar tetapi berminat untuk berjuang bersama SAMM Johor, sila hadir ke pertemuan peringkat Negeri Johor seperti berikut :

8 Jun 2012 - Pertemuan Komrad SAMM Daerah JB & Pasir Gudang
9 Jun 2012 - Pertemuan Komrad SAMM Daerah Batu Pahat & Kluang
16 Jun 2012 - Pertemuan Komrad SAMM Daerah Mersing
17 Jun 2012 - Pertemuan Komrad SAMM Daerah Pontian
29 Jun 2012 - Pertemuan Komrad SAMM Daerah Muar & Segamat
30 Jun 2012 - Pertemuan Komrad SAMM Daerah Kota Tinggi

Sebarang pertanyaan sila hubungi :
Email :samm.johor@gmail.com
Telefon : 017 6849693




SAMM adalah gerakan non-partisan yang tidak dinaungi oleh mana2 parti politik. Selagi anda merasakan SAMM adalah sebuah gerakan anak muda yang sesuai dgn diri anda, ayuhlah bersama kami. Kami mengalu-alukan anda - Ahmad Anwar Asyraf (Penyelaras SAMM Johor)

3 comments:

Anonymous said...

Ape ke benda samm tu. Betul ke ia tidak dinaungi oleh PR? Tak mau ikut la. Membuang masa aje!

ABAHKO said...

tak nak ikut pi duk umah bawah ketiak mak.. bukan nya di paksa pun masuk samm.. nak masuk masuk la.. tak mau masuk sudah.. hapa laa!! kena hukum gantung ker tak masuk ? tada kan..

Anonymous said...

Ala...terus terang je yg ko ni pemuda umno..x jemput pun ko masuk..membuang masa aje..hehe

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan