Sunday, December 4, 2011

PERHATIAN!! Istimewa di Rapat Rakyat Malam Ini di Shah Alam !!


PERHATIAN!! Buku berjudul "FITNAH" terbitan SAMM akan dijual harga runtuh malam ini (4hb Disember) di Stadium Melawati sempena program Rapat Rakya!!!

FITNAH 'mereka' yang telah dibukukan ini menjadi rujukan paling lengkap untuk semua golongan bagi menghayati cabaran DSAI menghadapi beberapa siri FITNAH. Ia termasuklah ketika DSAI menjadi Pemangku Perdana Menteri seterusnya hadir buku 50 dalil, Liwat I, Liwat II hingga ke isu Fitnah Video-klip terhadap DSAI...

Dengan buku ini, anda akan tahu mengapa DSAI tidak langsung boleh dibiarkan bebas di atas semangat 'demi rakyat' yang ada pada DSAI! Dalam buku "FITNAH" ini juga terdapat hujah dan bukti yang menunjukkan betapa goyahnya pertuduhan mahkamah termasuklah persamaan antara Liwat I dan II yang hanya dibezakan dengan pelakonnya sahaja.

Dapatkan senaskah dengan harga yang super istimewa kerana setiap pembelian juga akan menerima sebuah DVD khas dengan dokumentari mengapa UMNO-BN WAJIB dikuburkan!!

Harga asal buku "FITNAH" tanpa DVD percuma adalah RM15.90 dan harga istimewa hanya pada malam ini di program Rapat Rakyat dan ceramah perdana di stadium Melawati Shah Alam yang turut menampilkan DSAI sendiri, akan dijual dengan harga RM13.00 senaskah.

Dapatkan senaskah dengan harga super istimewa malam ini (4Disember) !!!


EDYES @ edyesdotcom

No comments: