Sunday, April 25, 2010

Zaid Ibrahim Menang Besar!! 3 Ribu Majoriti!!

Mengikut sumber yang tidak boleh dipercayai, kerusi Parlimen Hulu Selangor bakal jatuh ke tangan PKR dengan majoriti luar biasa banyaknya.

Ternyata taburan wang dan pelbagai projek terdesak berstatus 'gula-gula' BN tidak dapat membeli keluhuran jiwa pengundi bijak Hulu Selangor. Para pengundi lebih cenderung untuk menamatkan keangkuhan sebuah kerajaan yang menjadi proxy kepada yahudi lahanat!

Tiada lagi kubu kuat Barisan Nasional di jajahan Selangor, apatah lagi segala usaha untuk menjatuhkan kepimpinan PKR di Selangor 'by hook or by crook', bakal tersimpan dalam muzium sejarah. Ini kerana rakyat negeri selangor menerusi PRK Hulu Selangor memberi gambaran yang jelas bahawa UMNO dan Israel harus ditentang habis-habisan.

Kemenangan PKR dalam pilihanraya kali ini begitu simbolik dan dijadikan lambang kebangkitan rakyat setelah berbulan-bulan barisan rakyat direjam oleh gerombolan dengan sepenuh kekuatan.

Syabas dan Tahniah kepada YB Zaid Ibrahim!! Semoga kehadiran YB dalam parlimen dapat membidas segala bentuk ketidak-adilan yang mencemari kesucian pentas parlimen.

This is the ambitious part of edyes... please do accept! its a reverse psychology

2 comments:

Anonymous said...

Apa sudah jadi????
AMO DOKSE DONGA DAH...MU TIPU...
MEME PUAK2MU DOKLEH TOREMO KEBENARE...

Edyes said...

demo jange la jadi luruh sangak... tuhe wue palotok suh pikir...