Wednesday, April 28, 2010

Kerajaan Bangsat!



Marilah bersama-sama menuntut keadilan untuk AminulRashid !!!

Menteri Dalam Negeri harus bertanggungjawab!!! Kerajaan Malaysia harus bertanggungjawab!! Ini bukan kes yang pertama!!

Apa perasaan anda kalau peristiwa seumpama ini terjadi pada adik kandung sendiri?? Apa perasaan anda jika ia terjadi kepada anak kesayangan anda?? seorang budak 15 tahun ditembak mati oleh polis diraja Malaysia!!!

[TAMBAHAN]

Kenapa aku sebut bangsat??

sebab, kau dah tembak anak orang, yang masih terlalu muda untuk kenal peluru hidup!! Sudah la kau tembak dari belakang, sampai berlubang kepala budak tu!!! Mana kau punya tembakkan amaran???

babi sial! kau polis tak bertanggungjawab!!! dah kau bunuh budak tu, kau nak jadikan dia simbol penjenayah berumur 15tahun pulak?? kau letak parang dalam kereta budak tu??? pukimak haram jadah !!!

8 comments:

Anonymous said...

pembetulan dari kami dokseh wang ehse kepada
KAMI TOKSER WANG EHSE

Anonymous said...

salah diri sendiri, macam mana budak 15 tahun keluar rumah pukul 2 pagi, guna kereta kakak, tanpa seorang keluarga tahu apa aktivitinya. family unconcerned

samuraisj said...

x kan nak jaga or tgk every second..

Edyes said...

apa isu sebenar dalam kes tembak mati nie..? fikir2 kan...

kat bawah nie, posting sy di blog ISA...


salam bro...

hari nie hari sifulan tu kehilangan anak... lu tergamak tambah garam kat luka diorang... terima kasih...

mungkin kebetulan kejadian tu berlaku pukul 2pagi, tapi tak mustahil boleh berlaku pukul 10malam... waktu anak2 lu balik dari tusyen...

gua cakap terus terang, mental gua tak sekuat mana... gua selalu mohon pada tuhan, janganlah bg dugaan yang gua sendiri tak boleh nak hadapi... anak gua tu nyawa gua beb...

gua tau lu pandai jaga anak, displinkan anak... cara lu tu tak ubah mcm cara arwah bapak gua jaga anak... dan gua pun akan buat camana lu buat...

tapi, isu nie bukan pasal jaga anak... lu kena paham tu... kalau mangsa nie anak cina sekalipun, aku tetap akan support... samalah seperti keadilan untuk anak altantuya... sama juga keadilan untuk rakyat palestine...

Read more: http://www.ikutsukaakuisa.co.cc/2010/04/kes-tembak-mati-apa-persepsi-anda.html#ixzz0mMXwKVGN

Kuda Perang said...

Anggota polis yang terlibat menembak arwah adalah sebangsat-bangsat anggota polis (kategori polis berpangkat rendah)yang ada pada hari ini...!!!

petai muda said...

Salam

Kita cari kat mana silapnya...

Polis di bawah jagaan Kementerian Dalam Negeri.

Kementerian Dalam Negeri di bawah Kuasa Perdana Menteri.

Perdana Menterilah yg harus bertanggungjawab dlm kes ni!

kalau kat negara Jepun atau Korea, dah lama menterinya letak jawatan.

Tapi ni berlaku kat Malaysia.. malang..malang...

Anonymous said...

selagi korang tak protes macam kes Teoh Beng Hock sah korang ni haram jadah penjilat jubo cina semata-mata nak undi. Bila cina kena bukan main siap join pegang lilin ber 'vigil'.Melayu hampeh.Aku nak korang bawak potret Amirulrashid ni mane2 mcam korang bawak poster Teoh Beng Hock gi mane2.

Anonymous said...

Bertenang semua....jangan ikut perasaan....bagi dia orang siasat dulu...jangan maki-maki...Cuma kita mesti pastikan yang dia orang mesti siasat dengan betul tanpa berat sebelah untuk mencari duduk bukti yang sebenar. semua yang berlaku itu ada sebab musabab dan hikmah..Saya faham perasaan keluarga mangsa dan tumpang sedih akan perkara itu. Kita kena ingat bahawa ajal itu datang dengan berbagai cara dan kematian adalah hakikat yang harus kita terima. Namun saya harap..manusia yang dipertanggung jawap mesti melaksanakanya dengan amanah. Takziah dari saya untuk keluarga mangsa.

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan