Wednesday, October 10, 2012

GEMPAR!! TERBUKTI GUAN ENG HINA ORANG ISLAM!!


Memang orang Islam negeri Johor, Terengganu, Pahang dan semua negeri BN rasa TERHINA kerana Guan Eng memerintah negeri DAP Pulau Pinang tanpa membelakangi kepentingan Islam di Pulau Pinang!! 

Guan Eng telah menghina orang-orang Islam yang bertidak jahat mengfitnah dan mencemuh beliau apabila beliau memastikan nasib orang Islam P.Pinang tetap terbela dan Islam tetap tertegak walau di Seberang, walau di Pulau...

Bak kata Guan Eng: "Orang Umno benci saya sebab saya baik terhadap Islam dan bertindak adil sepertimana yang dituntut dalam Islam"


9 comments:

Anonymous said...

orang kafir ingatkan kita waktu solat?.bensinya orang kafir pada orang islam.orang islam tak cukup hebahan surat khabar media perdana mengajak umat islam datang jom berhehoh heboh berpesta pesta memekik melolong dalam tv3/4 dan kesemua channel mengajak dengan pelbagai seribu janji.bn/umno/apco ni dah sahlah syaitan yang tun mahashit seru berbaiah,malaikat pulak disurohnya berseteru.

Anonymous said...

Cina belanja makan sekali, ingat seumur hidup, tu la perangai melayu. Aku dok pulau pinang dah 45 tahun dan kerap berulang alik ke singapura atas urusan perniagaan. Aku boleh ramal lagi 5-10 tahun, pulau pinang akan jadi lagi teruk dari singapore pasai depa nak cinakan pulau pinang tetapi singapore "internasional"kan pulau dia. Tokong semakin bersepah dikaki2 lima dan kalau ke farlim atau paya terubung, nasib orang melayu tak terbela macam pelarian rohinya!

Anonymous said...

Anun 9.48,
Aku pun orang PP. dok kat sana lebih 40 tahun. Mak aku mati kat sana. Ayah aku pun mati kat sana. PAKATAN baru ja ambik alih dpd BN kat PP. yang aku nampak dan yang aku dapat nilai ialah, sejak PAKATAN ambik alih, sistem pemerintahan lebih kemas dan teratur lagi telus berbamding semasa BN dulu. Kedudukan orang Melayu lebih terjamin dan terbela berbanding BN.

Cuma yang aku nampak segelintir puak2 UMNBo yang kekeringan modal ja yang suka buat fitnah dan kacau. Mungkin sebab mereka kecewa dgn prestasi baik PAKATAN.

Anonymous said...

Anun 12.49PM,
Melayu kat PP tu memeng rasa terjamin...yang buat bising kat PP tu...bukan MELAYU...sebab Melayu berasal dari Kepulauan Melayu....tapi kat PP ni...asal dari Benua India...nama macam Melayu...siap bubuh Syed dan Sheikh sekali....Orang Arab pun malu nak mengaku depa ni sebangsa....tapi depa ni pulak gila babbi mengaku jadi Melayu....orang melayu pun tak ingin...tapi apa nak buat ...dah parti Melayu(UMNO) ambik depa jadi ahli...mengaku melayu lah depa...chitttt....porahhhhh.

tomkruz said...

aku dok kedah..tapi lama juga dok penang dekat 12 tahun...masa gerakan dominan dalam politik p pinang dgn dibantu UMNO..habih kampung2 melayu depa ambik contoh di bukit jambul sg ara relau sungai nibung bayan baru..tgk la apa melayu ada d pulau pinang? kg terang balik pulau puak UMNO jadi broker pi juai tanah melayu..ni pun salah guan eng? adoi.. yg sebetulnya puak umno dah mcm cacing kepanasan susah nak cari makan..rakyat marhain pulau pinang ok saja.

ELDIFASO said...

kelaka la org melayu pro DAP nie, org kafir harbi tolong promote sikit dijulangnya sebagai dewa.yg selama nie hidup aman dan makmur dimalaysia dibawah pemerinthn islam dicemuh dan di hina.kalau macam nie la mentaliti, aku percaya melayu kat PP akan jadi macam melayu si singapore.tak kemana.baik baik majoriti dah jadi minoriti...apa nak jadi anak bangsa dan agama kita pada masa akan datang...

ELDIFASO said...

DAP tu adalah serpihan PAP yg perintah singapore sekarang.masa singapore nak kuar malaysia dulu, lee kuan yew siap pakai songkong turun naik kampung nak tawan hati org melayu masa tu..sekarang? mana melayu? mana islam?ADP tu licik.kajilah sejarah..jgn terhantuk baru nak tergadah!

ELDIFASO said...

prestasi baik? hahaha rumah kos rendah tak pernah nak dibina.tanah yg ada semua dijual untuk rumah mewah...org melayu makin dipinggir.tanah rezab untuk masjid dijual atas.apa yg baiknya prestasi? kuil dan tokong makin banyak...diorang yg minoriti pun dan boleh conquer macam macam disebabkan kebodohan dan kesumat dendam org melayu sendiri terhadap bangsa dan agama sendiri!

Edyes Reduan said...

haha banyak baca utusan dan tgk TV3 kau nie...

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan