Wednesday, October 31, 2012

GEMPAR!!! HUDUD LANCHAU?

VIDEO NIE DAH DIPADAM DI YOUTUBE...

http://www.facebook.com/photo.php?v=419154981471012


6 comments:

Yong said...

Salam Edyes

Sesapa yang dah download, boleh letak balik.

org lama said...

Jgn dibiarkan pupus.

adiwira setia said...

Salam. Tak payah letak baliklah video tu. Saya dah tengok dan Najib bukan sebut 'hudud lanchau' tetapi 'Hulu Lachau', nama tempat di Sarawak. Lagipun video tu pendek je. Apa yeng disebut najib sebelum dan selepas itu kita tak tahu. Tolong jangan jadikan PR sama dgn geng belah sana, buat fitnah dgn cara kotor, ambik sikit statement saja.

Edyes Reduan said...

yer persoalannya, tidakkah najib punya idea lain untuk berseloroh? memang kalau dengar dgn teliti baru boleh tahu bunyinya 'hulu lanchau'... tapi pronounce mencipta persepsi, seolah mempersenda dan ia menjadi bahan yg ditertawakan...

agak2 la kan, ini perdana menteri, bukan tahap ketua kampung nak berseloroh lagu tu...

Anonymous said...

ada lagi video ni?

Anonymous said...

kebodohan dan tipudaya kamu yang mencipta persepsi....

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan