Sunday, September 9, 2012

Punca DSAI Perlu Pengawal Peribadi Yang Serba Lengkap...



8 comments:

Anonymous said...

Saya setuju dengan DSAI sebab yang mula semua nie ialah bapak Syaitan Mahathir yang tak tau sedar diri sepatutnya orang macam dia nie (Yang dah banyak buat bakti pada negara)rakyat berasa berbangga kerana menjadi perdana menteri lama,tetapi dia sendiri memilih untuk dihina dan dicerca dengan berbagai bahasa terhadapnya mungkin selepas dia meninggalkan rakyat akan kenang sejarahnya sebagai seorang pemimpin yang tidak pernah memberi manfaat kepada negara sebaliknya membuat fitnah kepada seorang yang tidak mampu melawan dengan kuasa keadilan yang adil.

Anonymous said...

Saya setuju dengan DSAI sebab yang mula semua nie ialah bapak Syaitan Mahathir yang tak tau sedar diri sepatutnya orang macam dia nie (Yang dah banyak buat bakti pada negara)rakyat berasa berbangga kerana menjadi perdana menteri lama,tetapi dia sendiri memilih untuk dihina dan dicerca dengan berbagai bahasa terhadapnya mungkin selepas dia meninggalkan rakyat akan kenang sejarahnya sebagai seorang pemimpin yang tidak pernah memberi manfaat kepada negara sebaliknya membuat fitnah kepada seorang yang tidak mampu melawan dengan kuasa keadilan yang adil.

Anonymous said...

SIAPA YANG SUKA MAIN BONTOT? ANWAR . SIAPA YANG MAIN PELACUR CHINA DOLL? ANWAR.
SIAPA YANG BERSUHABAT DENGAN YAHUDI DAN IMF UNTUK MENGHANCURKAN NEGARA? ANWAR.

Anonymous said...

Alahai anon 11.01 - tu je u bole fikir? otak lembu lah! U faham ke IMF tu?

Anonymous said...

anon 11:01 AM

apa bukti kukuh anwar main bontot? dengan azizan atau dengan saifol? kedua2 dah kantoi bagi pengakuan!! apa ceritanya ko nak panjang isu bontot dan liwat!

Isu china doll dari video tiga abdul yang eskey buat sumpah yang dia dan anwar adalah pelakon dalam video dan tak lama lepas tu dia kata pulak tak tuduh anwar berzina? ko pegang hujah eskey yang berbelit tu?!! memang ko mangkok macam keldai!!

LunChai said...

Kena ajar sikit samseng2 taik kucing nih.

Anonymous said...

Kalau aku lah...memang aku tembak ja samseng2 tu.

Jenis SAMSENG SYAITAN memang patut di tembak.

Samseng2 ni dah tak hormat majlis orang. Lepas tu buat kacau dan khianat.

Anonymous said...

Siapa yang tuduh Anwar main bontot? Mahathir. Siapa yang tuduh Anwar bersubahat dengan Yahudi dan IMF? Mahathir. Siapa yang tangkap Anwar? Mahathir. Sekarang ni siapa yang takut kat Anwar? Mahathir.

Anon 11:01 AM jangan jadi balaci Mahathir!

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan