Thursday, September 13, 2012

GEMPAR!! RIBUAN KERUSI HADIR CERAMAH UMNO!! (Video ada dalam)


KESIAN DIA... KESIAN DIA...

sumber rakan FB: Atheros Athelon

5 comments:

Anonymous said...

Kah, kah, kah.... terpekik-pekik sorang2 mcm orang GILA!!!!! kesian dia, BAPAK sape laa dia ni....

draracle said...

itu baru jadi JKKK. kalau jadi ahli parlimen mau hancuss. berlagak macam tuhan. mcm dia sorang je yg tentukan rezeki orangramai.

haiwan yg mcm ni laa yg rosakkan bumi malaya.

Anonymous said...

keh..keh..keh...
Aku dari kumpulan DRAKULApun tak sebangang macam tu, jerit sorang-sorang. Ape ke bende jerit depan kerusi tu...???? Lbih baik kau jerit kat anjing. Paling kurangpun anjung boleh sahut jeritan kau....Ong..Ong..Ongggggggg...!!!!

Anonymous said...

itulah jadinya hidup tak mau berpaksi pada Agama Islam.
tak tau qadak dan qadar sebab tu tak boleh nak bersabar asyik nak melalak aja.

Anonymous said...

Baru jadi JKKK dah rasa besaq kepala...dok cabar rakyat...tulah mentaliti pemimpin yg dok ada skrg...cukup seronok dan bangga kalau tengok rakyat dok melutut+mengampu puak2 iblis ni...rezeki tuhan yg bagi...so jgnlah dok bangga sgt..apa pun kesian tengok cakap sorang2 kat kerusi plastik.....

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan