Friday, September 14, 2012

Kali ke-3 Bas Merdeka Rakyat Disimbah Cat Merah - Setan Punya Syaitan!


1. Buat kali ketiga bas Jelalah Merdeka Rakyat disimbah cat merah membuktikan golongan-golongan syaitan yang dikenali ini berada dalam keadaan tertekan.

2. Sanggup meninggalkan kewajipan solat Jumaat untuk mengambil kesempatan (ketika orang ramai solat jumaat) demi melampiaskan nafsu hasad kedengkian - Ini dasar syaitan!

3. Banyak pengusaha pinjaman wang tidak berlesen merungut kerna menghadapi kesukaran untuk mendapatkan cat merah menurut salah seorang pengusaha iaitu sdr Ah Long Bukit Beruntung. Tambahnya, paten modus operandi membaling cat telah dicuri oleh golongan syaitan ini mendorong Ah Long untuk menyaman Umno syaitan yang dikenali.

4. Di atas masalah teknikal, lori trailer Merdeka Rakyat gagal untuk bertransformasi menjadi Optimus Prime.

5. Dicadangkan juga bas Merdeka Rakyat dicat sepenuhnya dengan warna merah, maka ia dapat meminimakan kadar kesan serangan cat merah... pasti ramai syaitan yang nak sponsor.

6. Semoga setiap kali perjalanan, pemandu dan penumpang bas disaran untuk membacakan "A'uzubillahiminashyaitonirrojimmmm" dan juga membacakan ayat kursi untuk elak gangguan syaitan yang tidak dikenalpasti mahupun syaitan yang dikenali...

sekian

3 comments:

Anonymous said...

Banyak betul "PELAMPAU-PELAMPAU" Syaitan dalam Umno ni Ye...????

maie1958 said...

kepala syaitan ialah menteri bangang dalam negeri dengan buat alasan bodoh pertahankan kerja samseng2 murahan tu!!!!

Parti Lembu said...

Takut nak berdebat, baling cat dengan paku payung.