Saturday, January 28, 2012

Pelancaran #ABU Peringkat N.S Dikunjungi Anasir Pengacau!!?

Ketika ini program baru nak bermula, namun didapati seolah-olah akan ada kekacauan yang bakal berlaku seperti mana peristiwa di jalan Kebun baru-baru ini.


Sekumpulan budak-budak berseragam baju biru putih (suspek) menanti diluar kawasan ceramah Pelancaran #ABU peringkat Negeri Sembilan di Bandar S'ban Selatan. Tidak dapat dipastikan siapakah gerangan mereka nie.


Jika ingin bikin kacau, Komrad SAMM sudah sedia menghadapi sebarang kemungkinan! Jelas dan terbukti kempen Asalkan Bukan Umno atau singkatannya ABU, memberi impak yang besar kepada Umno sehingga mereka sanggup mengarahkan budak-budak belasan tahun mengganggu majlis. Umno dan BN merosakkan anak muda negara.


Semoga program kali ini dapat diteruskan hingga ke akhirnya. Semangat ABU akan menjalar ke seluruh negara!!


Edyes

Pengarah Propaganda SAMM


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

Anonymous said...

jgn kasi peluang.. depa kacau, taram je!

Anonymous said...

pukol babi2 tue!!

Anonymous said...

Tu tandanya anak anak muda bersama UMNO...(AMBU)....bangga aku tengok anak muda jadi hebat pahlawan mempertahankan agama bangsa dan negara...syabas anak muda...

Anonymous said...

Dapat takgkap TIBAI ja....
Umno ni memang dari dulu sampai sekarang kurang ajarnya...
Kalau aku ada kat situ, dah lama dah bebudak ni aku sapu.
Jenis keturunan PENYAMUN.

Anonymous said...

tak perlu tunggu buat program ..

cari si badigol badrul tu .. belasah jer manusia jenis merosakan negara dan pemikiran rakyat ni ..

dia bukan ada kerja pun, kerjanya ialah menimbulkan huru hara ..

pemuda seremban .. jangan biarkan dia pergi lebih jauh .. cukuplah sampai di sini !!!!!

Anonymous said...

TAKDA SAPA SKRG SOKONG ABU KAU SKRG.BODOH

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan