Monday, November 23, 2009

PRK DUN Kota Seputih Dalam Masa 60 Hari !




KUALA LUMPUR: Mahkamah Tinggi di sini hari ini menolak permohonan penangguhan oleh Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) terhadap keputusan mahkamah 16 November lalu yang mengisytiharkan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Kota Siputeh kosong.

Oleh itu, pilihan raya kecil kawasan itu perlu diadakan dalam masa 60 hari selepas writ pilihan raya dikeluarkan selewat-lewatnya, Rabu ini.


edyes wrote:

Ayuh Pakatan Rakyat, mari kita rampas kerusi BN pada pilihanraya kali ini.

Lagu apakah yang akan dimainkan oleh Najib kali ini? Sewaktu di PRK Bagan Pinang, Najib mengishtiharkan rumah pangsa PPR dijual kepada penghuninya. Namun sebenarnya ia adalah satu taktik penipu 1Malaysia dengan tujuan utamanya ialah untuk menaikkan bayaran sewa bulanan ditambah pula dengan kos penyelenggaraan RM60!!

Mereka2 yang tak mampu buat pinjaman, harus terus menyewa dengan tambahan kos penyelenggaraan serta kemungkinan harga sewaan akan dinaikkan kerana RM124 tidak relevan dalam bandaraya Kuala Lumpur.

Bayangkan, mereka ada yang dah duduki rumah PPR tersebut selama berpuluh tahun, dan kini harus membayar semula bulanan hingga demi menghabiskan pinjaman RM35ribu? sewaan sebelum ini selama berpuluh tahun tidak relevan juga untuk diambil kira?

Aduhai, 1Malaysia diperbodohkan. Mau percaya lagi ka???

1Malaysia Rakyat Didahulukan - Slogan ini sedang memakan tuannya sendiri...

No comments:

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan