Sunday, January 15, 2012

Pelancaran Bilik Gerakan Pakatan Rakyat Dun Kota Parlimen Rembau

Sedang berlangsung ketika ini, pelancaran bilik gerakan Pakatan Rakyat Dun Rembau Parlimen Rembau. Kehadiran begitu menggalakkan, kini Dun Kota tidak lagi selamat buat Barisan Nasional.


Dun Kota ini bersebelahan dengan Dun Gemas, tempat di mana bermulanya pendedahan isu NFC. Isu yang begitu terkesan terhadap pengundi melayu. Dun Kota tidak terkecuali untuk berubah dari sebuah Dun deposit Buat BN, kini menerpa perubahan total - menolak Umno sepenuhnya!


Ketika ini, chegubard Ketua Cabang Rembau sedang berucap mengambil tempat di rostrum selepas Yb Taufik manakala YB Nurul Izzah Anwar menunggu giliran untuk ucaptama perasmian.


Published with Blogger-droid v2.0.3

2 comments:

zul said...

Tahniah.. tersukan

Nok said...

habis lah BN padan muka...ramainya penyokong...Bn kena keje kuat yop....konvensyen diAlor star itu hari berjaya memukau penyokong2 PR supaya mantain PR demi membawa kebahgian pada rakyat dunia dan akhirat...sorga dunia akan di uruskan oleh Anuar Ibrahim...sorga akhirat akan di uruskan nik aziz alaihisalam....khalifah Lim Guan Eng akan jaga ekonomi....pendik kata tiada sbb rakyat tak undi PR di PRU13 nanti.....