Wednesday, October 12, 2011

RM10 Punya Pasal, Hidup Melayu Umno Johor!!




Edyes belum rasa nak ulas apa yang berlaku malam tadi di Segamat. Sila ke laman komrad SAMM Johor pulakdah.com untuk melihat gambar lain dan ulasan menarik. Juga di laman sahabat SAMM Pahang di sini.

Terus terang, Edyes fikir ada yang tak kena dengan barisan hadapan Pakatan Rakyat - kita terlalu berlembut! Sampai bila kita nak bersabar dengan puak pengacau? Sampai bila kita nak lepaskan budak-budak upahan yang sebelum ini pernah menyebabkan seorang anggota Unit Amal cedera berdarah di muka dalam ceramah di Labis baru-baru nie? Jangan lupa juga kejadian berdarah melibatkan orang awam di Ampangan sebelum samseng RM10 ini lari melintang pukang di Rembau.

Buat masa nie Edyes tak sempat nak ulas, ada masa nanti Edyes akan ulas dari 'angle' yang penting untuk sama-sama kita rungkai. Sebelum itu, cuba anda yang hadir di Segamat malam tadi ingat semula siapa yang sebenarnya melepaskan budak-budak upahan ini?

Fikir-fikirlah, kita bersabar pun ada batasnya. Air yang menitis ke dalam cawang yang kosong, setitik demi setitik, akan penuh dan melimpah juga akhirnya.


EDYES @ edyesdotcom

Sumber bergambar oleh: dhamamfoto

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan