Monday, March 1, 2010

Lebih 10 wakil rakyat PKR akan keluar parti !!

Ini dinamakan operasi pembersihan. Minta jasa baik UMNO untuk memungut wakil-wakil rakyat yang melanggar prinsip perjuangan ini untuk tenggelam bersama-sama dalam lautan kebangkitan rakyat !
Dalam peperangan ini, kita dapat lihat ada komrad yang rebah. Tidak kurang juga yang berpaling tadah. 

Saya berani jamin, walaupun seratus wakil rakyat PR berpaling tadah, hanya wakilnya sahaja yang membawa bendera pengkhianat. Rakyat tetap dengan pendirian menentang kezaliman tatkala wakil rakyat lahanat memilih jalan hitam setelah diangkat dengan segunung harapan.

Terima kasih UMNO!


KUALA LUMPUR 1 Mac – Bekas Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Salehuddin Hashim menjangkakan lebih 10 wakil rakyat akan keluar dari parti itu tidak lama lagi.

Beliau berkata, langkah itu yang akan dilakukan secara berperingkat-peringkat adalah kerana tidak berpuas hati dengan corak kepimpinan parti itu yang kebudak-budakan.

"Anda sendiri boleh menjangkakan siapa mereka ini kerana wakil rakyat terbabit adalah terdiri daripada mereka yang bukan berfahaman sosialis, tiada latar belakang pertubuhan bukan kerajaan dan juga bukan golongan liberal atau kroni,'' katanya pada sidang akhbar di sini hari ini. – Utusan

Untuk mengetahui lebih lanjut kejayaan Task Force 2010 (TF2010), sila layari blog adik kita di bagan pinang.

Adik kita sorang nie cargassss! syabas Ali Bagan Pinang !!

No comments: