Friday, December 12, 2008

Bogel? Tolong la cepat sikit !



Tak sabar rasanya kita nak lihat sejarah baharu tanah air tercipta. Saya nak lihat golongan mana yang tak sedar diri dan tak bermaruah yang sanggup membelakangkan agama semata-mata mahukan hasrat murni tercapai.

Kalau betul ada masalah dengan kepimpinan, sila nyatakanya dengan jelas. Ikut saluran. Paling koman pun, sila buat demonstrasi secara aman sekiranya kebuntuan jalan. Berbogel di khalayak ramai bukan resam timur apatah lagi ianya bertentangan dengan agama.

Saya menyokong untuk sesi debat bersama kepimpinan tertinggi PKR samada bersama Khalid ataupun DSAI sendiri. Daripada debat ini juga, segala yang tersimpul boleh dirungkai bersama. Debat adalah satu peperangan yang positif. Lanyaklah cukup-cukup sewaktu berdebat dan pastikan pulang dengan jawapan. Lepas debat kita salam, dan lihat sapa yang bengkak-bengkak kepala hotaknya.

Tetapi, kalau kepingin juga ingin berbogel seperti orang barat yang kian kembali ke zaman barbarian (lihat gambar di atas), silakan kalau berani. Terlebih dahulu sila email pada saya tarikh, tempat dan masa untuk peperangan bogel tersebut supaya boleh kita hadir untuk turut sama berperang.

Akan ku sediakan lastik berpeluru guli, buat sasaran telur-telur gayut. Akan ku sediakan sepit-sepit baju, buat sasaran bijik-bijik gatal.

Kepada FRU, sila sediakan air cili api untuk disembur kepada si pemogel. Biar bengkak sebulan, dibuat kenangan ceritera cucucicit.

2 comments:

. said...

Kalau nak pergi tengok, jangan lupa ajak saya sama!

Anonymous said...

biar FRU sembur air lada kat 'anu'nya itu...bodo punya orang...sikit punya kes pun nak bogel...bogel la kalo nak sangat bogel....bengong!!!