Tuesday, March 10, 2015

Income 10k sebulan pada bulan ketiga!

Income 10 ribu sebulan pada bulan ketiga?

Pernahkah anda terfikir untuk menerima elaun kenderaan dan perumahan dengan hanya menjalankan perniagaan secara part time?

Jika ada yang bertanya bagaimana elaun tabung kereta bernilai rm800 sebulan selama 3 tahun dan tabung rumah rm1500 sebulan selama 5 tahun. Jawapannya, anda perlu dapat income komisyen dalam bisnes telco BestMobile mencecah rm5k sebulan (untuk tabung kereta) & cecah rm7k sebulan (untuk tabung rumah).

Inilah antara tawaran hebat dari BestMobile dalam perniagaan telekomunikasi - bisnes masa depan.

Di atas konsep perkongsian keuntungan syarikat, pelbagai bonus akan dibayar berdasarkan pencapaian anda. Ia sebagai tanda anda dihargai dari setiap usaha yang dilakukan demi menguntungkan syarikat.

Soalannya, macamana nak dapat? Logik ke boleh dapat?

Saya jawab, kita boleh dapat SEMUA ini dalam masa 3 bulan kalau kita betul-betul fokus dan berusaha secara bijak.

Caranya;

PERTAMA anda perlu mendaftar 30 orang level 1 anda dalam masa 30 hari. Di sini anda akan dapat bonus FAB (kerana daftar 30 orang) dan jumlah bonus anda termasuk komisyen dan insentif ialah rm1700+. Gaji part time anda bulan pertama!!

KEDUA, anda pastikan 4 orang dari 30 orang di level 1 anda mencapai 30 pendaftaran di level 1 mereka, sepertimana yang anda buat untuk dapat 1700+ gaji part time bulan pertama.

Maknanya ketika ini, anda sudah ada seramai lebih kurang 150 orang di level 2 anda (termasuk dari level 1 yang lain).

KETIGA, pada bulan kedua, anda pastikan dari jumlah 150 orang level 2 anda, 16 org dari mereka berjaya mencapai 30 pendaftaran (juga seperti yabg anda lakukan untuk dapat gaji rm1700 tadi).

JIKA tiga langkah ini berjaya dilakukan, gaji kerja part time anda pada bulan KETIGA kita mencecah RM SEPULUH RIBU SEBULAN!!! Ketika ini tabung kereta dan rumah seperti yang saya katakan awal tadi sudah layak anda miliki!!!

Kalau anda tidak percaya, cubalah... Modalnya rm49 sahaja. Ia bermula April 2015. Hubungi saya sekarang 011-1868 5019 (whatsapp).

Ketika ini simkad BestMobile untuk pendaftaran masih belum dilancarkan, namun jumlah level 1 saya sudah cukup 30 orang. Juga dalam 30 orang level 1 saya, lebih 5 orang yang mampu capai 30 pendaftaran.

Jadi saya berada dalam track terbaik untuk pulang ke kampung berhari raya tahun ini dengan pendapatan lebih 10k. InshaAllah doakan saya berjaya, dan saya juga doakan anda juga berjaya, kerana kejayaan anda juga kejayaan saya.

Semua orang boleh berjaya dalam BestMobile. Sabar dan istiqomah kunci kejayaan! Usaha hak kita, rezeki hak tuhan...

Edy Noor Reduan (01118685019)
#BMWbestmobileworld
#BMWbestmanwin
#BMW


2 comments:

Anonymous said...

Bulan ketiga rm15k. Insyaallah berjaya

UMNO PARTI PENJARA said...

....


UMNO Makin BUSUK - 5 Pemimipin Kanan PR Juga Akan DiPENJARA?

Sumber Berita


>>> Klik Di Sini <<<



Rakyat RAYU Agar Anwar Dibebaskan Dan Pembunuh Antartuya DiTANGKAP!!

Sumber Berita


>>> Klik Di Sini <<<



UMNO Parti Penjara - Anak Muda Makin Sayang PAS, PKR, DAP..

Sumber Berita


>>> Klik Di Sini <<<