Monday, December 24, 2012

Al-Kesahnya Pakcik Jengka 21


Nak tahu kesah lebih lanjut pakcik ini, sila klik di sini

6 comments:

Anonymous said...

Hai Pak cik meroyan ke?

Anonymous said...

Mentaliti peneroka felda sampai bila2 pun memang tak boleh diubah...hanya sebahagian kecil saja yang mempunyai kesedaran politik semasa.
Inilah benteng terakhir kubu UMNO yang terpaksa berhempas pulas wajib dipertahankan oleh UMNO.

Anonymous said...

Pesan buat Pakcit tu....
Jangan lah sekat pengetahuan orang lain.
Kalau tak suka, toksah dengar,
Kalau rasa marah, ambil lah wuduk,
Kalau Pakcik ni tak nak dengar, biarlah orang lain yang nak dengar diberi peluang.
Tanah yang kita pijak ni bukan Pakcik sorang saja yang duduk. Orang lainpun ada hak,
So, agak2 lah .....
kalau orang lain buat macam tu kat pakcik, orang lain sekat hak pakcik, apa kata pakcik pulak???

Jangan jadi samseng...
Jang jadi lanun masa dulu2
Jangan jadi pemeras ugut macam zaman lampau.

Memang buruk perangai, kalau dah tua2 macam tu, atapi, otak masih terperut bawah tempurung.
Malu Pakcik woiiii...

Anonymous said...

Patut la orang MELAYU mundur...
Sebabnya, pemikiran masih di bawah tempurung. Pemikiran diri sendiri mash di sekat oleh orang lain. Kalau begini berterusan, MELAYU pasti akan ketinggalan dan terus mundur sbb pemikiran dan pengetahuan disekat.

Orang yang matang ialah orang yang bersedia mendengar dan di tegur, orang yang boleh menilai dan bukannya bersedia utk menghalang pemikiran orang lain.

Anonymous said...

Pak cik ni dah pi Haji ke ..belum..kalau Haji perangai tak cam ni......taubat la sebelum terlambat ...

Anonymous said...

melayu umno melayu kayu dan layu. dok jadi pencacai aje lah. ada otak taknak guna. guna kepala lutut je. dari muda bodoh sampai ke tua pun bodoh., mcm kerbau. kerbau ada jugak guna nya. bila dah mati kulit nya bolih buat gendang. hancur umno.

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan