Friday, August 21, 2015

SAMM Dah Kata, Mahathir Bukan Selamatkan Malaysia

Kenyataan Media
21 Ogos 2015

SAMM Dah Kata, Mahathir Bukan Selamatkan Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) selama ini menyongsang arus apabila memilih kempen #SudahlahMahathir ketika banyak pihak menjadikan Mahathir kereta kebal ampuh melawan Najib. Malah SAMM dikeji dan ditohmah oleh banyak pihak termasuklah dituduh menyokong pentadbiran Najib hanya kerana menentang Mahathir dengan keras. 

Namun kenyataan Mahathir semalam adalah satu tamparan hebat buat ahli politik pembangkang yang selama ini menjadikan populariti Mahathir sebagai modal perlawanan dan pedoman dengan perkiraan 'Musuh kepada musuh adalah rakan'. 

Terdahulu, Penasihat DAP Lim Kit Siang mempelawa Mahathir bersama DAP untuk melawan Najib. Mutakhir ini, Presiden PKR yang juga ketua pembangkang menyucikan dosa-dosa Mahathir apabila secara terbuka menyambut seruan Mahathir menyingkirkan Najib. Hampir semua Ahli Parlimen pembangkang mengikut rentak Mahathir. 

Akhirnya lewat petang semalam, dengan populariti yang turut didokong sendiri oleh pihak pembangkang, Mahathir menasihatkan pembangkang supaya terus bekerja keras menumbangkan Najib namun dalam masa sama harus mengekalkan pentadbiran Barisan Nasional. 

Sekarang apa kata parti pembangkang? Apakah parti pembangkang akhirnya akan akur kepada seruan Mahathir mengekalkan pentadbiran BN? 

Mahathir adalah penipu, setiap kata-katanya adalah penipuan. Mahathir hanya tidak menipu ketika berdiam diri, itupun kita harus berhati-hati kerana pastinya Mahathir yang berdiam itu sedang merancang untuk penipuan seterusnya. 

Mahathir bukan mahu selamatkan Malaysia, malah Mahathir bukan mahu selamatkan Umno pun. Mahathir-Najib atau Mahathir-Paklah atau Mahathir-sesiapa sahaja adalah pertembungan meletakkan kroni bagi menjarah khazanah tanahair. Noktah.

Sebelumnya Mahathir telah memohon maaf kepada umum kononnya pilihannya kali ini gagal. Harus disedari, Najib adalah pilihan kedua Tun Mahathir selepas Pak Lah. Persoalannya, apakah kita rakyat Malaysia harus terus memberi ruang kepada Tun Mahathir menentukan siapa yang berhak menjadi Perdana Menteri? 

SAMM juga tidak pernah sesekali bersetuju dengan idea menurunkan Najib untuk digantikan dengan seorang lagi pemimpin politik daripada UMNO/BN. SAMM menegaskan tuntutan untuk diwujudkan Kerajaan Sementara (Caretaker Government) meliputi semua Parti Politik bagi menyelesaikan krisis yang sedang berlaku dan mempersiapkan Malaysia untuk menghadapi Pilihanraya Umum yang bersih, adil dan telus dalam tempoh maksima 18 bulan.

SAMM terus kekal dengan pendirian dan akan tetap meneruskan kempen ‪#‎SudahlahMahathir‬ kerana Mahathir adalah perlambangan kepada sistem sedia ada yang rosak dan korup. SAMM juga ucap tahniah kepada Lim Kit Siang dan Wan Azizah yang meng'hero'kan Mahathir dan seterusnya menyokong agenda 'kekal BN' Mahathir.

Sekian,

EDY NOOR REDUAN
Pengarah Propaganda
Solidariti Anak Muda Malaysia

5 comments:

Usop Ali said...

Tepat dan padat..bro..

IBU TIJA said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

Anonymous said...

Ni embah rawagimpal ni apa hal....?

Anonymous said...

Sume blog politik embah ni nyibuk...

JUNAIDI said...

SAYA SANGAT BERSYUKUR ATAS REJEKI YANG DIBERIKAN KEPADA SAYA DAN INI TIDAK PERNAH TERBAYANKAN OLEH SAYA KALAU SAYA BISA SEPERTI INI,INI SEMUA BERKAT BANTUAN MBAH RAWA GUMPALA YANG TELAH MEMBANTU SAYA MELALUI NOMOR TOGEL DAN DANA GHAIB,KINI SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTANG-HUTANG SAYA BAHKAN SAYA JUGA SUDAH BISA MEMBANGUN HOTEL BERBINTANG DI DAERAH SOLO DAN INI SEMUA ATAS BANTUAN MBAH RAWA GUMPALA,SAYA TIDAK AKAN PERNAH MELUPAKA JASA BELIAU DAN BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU OLEH RAWA GUMPALA MASALAH NOMOR ATAU DANA GHAIB SILAHKAN HUBUNGI SAJA BELIAU DI 085 316 106 111 SEKALI LAGI TERIMAKASIH YAA MBAH DAN PERLU ANDA KETAHUI KALAU MBAH RAWA GUMPALA HANYA MEMBANTU ORANG YANG BENAR-BANAR SERIUS,SAYA ATAS NAMA PAK JUNAIDI DARI SOLO DAN INI BENAR-BENAR KISAH NYATA DARI SAYA.BAGI YANG PUNYA RUM TERIMAKASIH ATAS TUMPANGANNYA.. BUKA DANA GHAIB MBAH RAWA GUNPALA

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan