Wednesday, November 19, 2014

Jelajah PRoSPER Siri 2

Jelajah PRoSPER Siri 2

Selesai PRoSPER siri pertama di utara, #SBD Centre dihujani permintaan-permintaan baru supaya jelajah PRoSPER ini dipanjangkan ke tempat mereka yang sebelum ini hanya mendengar dan melihat keberahian perniagaan ini bergerak. 

Dengan pasaran tanpa batasan, mudah difahami, senang dilaksanakan, punya modul dan panduan, punya komuniti hebat, modal tanpa pinjaman, jadi 'tauke' tanpa premis perniagaan, apa lagi yang kurang bisnes ini? 

Justeru itu, #SBD Centre dengan ini mengumumkan jadual Jelajah PRoSPER siri kedua, bakal menemui saudara semua di lokasi-lokasi berikut; 

22 NOVEMBER (SABTU)

9.30 malam | KUANTAN | Restoran Sari Idaman (belakang kolej Shahputra) | 0179140090 Amirul

23 NOVEMBER (AHAD)

10.30 pagi | ALOR GAJAH | Balairaya Kg Padang, Melekek | 0192490167 Akram

4.30 ptg | SEGAMAT | Perkarangan TNB Segamat | 0178445285 Syah

9.30mlm | Batu Pahat | Taman Damai, Rengit | 0127443769 Mamat

24 NOVEMBER (ISNIN)

9.30 malam | RANTAU N.S | Taman Anggerik | 0196518351 Hisyam

InshaAllah kita jumpa di sana. Masuk adalah PERCUMA 
Usaha hak kita, Rezeki hak Allah... Sabar dan Istiqomah kunci kejayaan!

Edy 
01118685019 (whatsapp)

1 comment:

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan