Thursday, March 22, 2012

SPR Akan Terus Menipu Dalam PRU13!! Siap Sedia Untuk #BERSIH3.0!!



Ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini mendedahkan dakwaan pembangkang mengenai bagaimana Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) telah melakukan "penipuan besar-besaran" dalam memanipulasi daftar pengundi.

NONE"Saya akan buktikannya dan memberi contoh khusus," kata Anwar (kanan) dalam satu sidang media di lobi parlimen.

Beliau kemudian menunjukkan satu cetakancarian pengundi SPR untuk menunjukkan bagaimana pengundi dengan nama dan nombor kad pengenalan yang didaftarkan di Pulai, Johor didaftarkan semula sebagai pengundi baru di Pekan, Pahang.

Mengenai bagaimana ianya dilakukan, Anwar mendakwa, jika mereka memasuki data yang sama, komputer akan menolaknya, lalu mereka menambah tanda pangkah (/) selepas nombor kad pengenalan dalam pendaftaran baru.



TARIKH YANG DISEBUT-SEBUT : 28 APRIL 2012 

SASARAN YANG DISEBUT-SEBUT : DATARAN MERDEKA

Semboyan sudah berbunyi!! Bersedia semua, pastikan anda sepercuma yang boleh pada tarikh di atas! Kepada yang bercadang untuk nikah-kahwin pada tarikh di atas, sila awalkan atau tangguhkan... 

Demi maruah ibu pertiwi, negara kita sedang dirancang untuk dirogol buat kesekian kalinya!!! Demokrasinya hancur dan terus dihancurkan!!!

Tiada tapo-tapi lagi, ayuh mula bersenam sekarang!! ayuh mula mencari stamina sekarang!! Pastikan fizikal dan mental bersedia!!

Hidup-Hidup!! Hidup Rakyat!! BERSIH-BERSIH Pilihanraya!!!



No comments:

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan