Friday, February 24, 2012

50 Budak-Budak Umno Serang HQ Keadilan ! [UPDATED]


Ketika Pakatan Rakyat mengambil sikap berdemonstrasi di hadapan kedutaan US dalam isu bakar Al-Quran, Barisan Nasional pula hadir ke Tropicana kononnya membantah kenyataan Anwar.

Menurut laporan yang diterima, lebih kurang 50 penyokong Umno kini sedang berarak menuju ke HQ PKR. Manakala pihak polis dan FRU tidak bertindak seperti yang diharapkan.


Lebih pelik dan menghairankan, mengapa golongan munafiq ini tidak berada di Pelabuhan Klang dan melihat sendiri betapa banyaknya kontena yang tertera lambang kemegahan zionis iaitu ZIM dengan bintangnya sekali. 



Dimaklumkan juga, PERKASA turut berada dalam kumpulan ini. Merujuk kepada gambar di atas, dua orang macha berbaju oren itu adalah wakil PERKASA. JATI pula tidak kelihatan, mungkin kerana mereka belum cukup seJATI.

Oleh kerana tiada siapa yang berada di HQ ketika ini (Semua tumpu ke himpunan Anti-Lynas di Kuantan), maka tiada siapa yang mahu terima memorandum yang dihantar.

Akhirnya, Umno-BN-Perkasa boys left the memorandum atas meja security guard; Mungkin wakil United Myanmar Nepal Organisation akan menerima memo tersebut ketika keadaan sudah tenang. Selesai...


EDYES
Buat kelakar jer... kah kah kah

Gambar: Fahmi Fadzil

Untuk maklumat isu hubungan dagang Malaysia-Israel sila klik link di bawah 


Jadual Kapal Kontena Israel Berulang-alik Ke Malaysia

Video Kapal ZIM dan Ulasan Edyes


dan klip wajib tonton - Kamilah Penyamun 

3 comments:

Anonymous said...

Sori nak tanya ckit...yg berdemo tu budak2 ke beruk2....

Anonymous said...

Bebudak perangai BERUK!!!! nilah spesis Melayu BODOH, dah BODOH diperBODOH lagi, sian bebudak niii...

sokong dap said...

Ada benda la tu, kalau tak masakan bebudah tu buat! Bukan semua budak bodoh macam orang2 tu. Teruskan, tapi jangan mengharap minta undi, jauh panggang dari api.