Saturday, January 8, 2011

Roy Hodgson Meninggalkan Liverpool !!



LIVERPOOL 8 Jan - Liverpool mengumumkan hari ini pengurus, Roy Hodgson telah meninggalkan kelab selepas mendapat persetujuan kedua-dua belah pihak dan tempatnya digantikan dengan Kenny Dalglish menjelang perlawanan Piala FA menentang Manchester United esok - AFP


edyes wrote:

Ini seorang pengurus yang bertanggungjawab! Bila tak mampu membimbing anak buahnya ke mercu kejayaan, Roy Hodgson mengambil jalan terbaik melepaskan jawatannya sebagai pengurus Liverpool.

Sesetengah pemimpin 'pasukan' tidak sedar bahawa kedudukannya tidak lagi releven di atas sana tetapi masih mempertahankan jawatan yang disandang hanya kerana gila kuasa. Bukan hanya tidak mampu mengawal jemaahnya, malah segala keputusannya tidak popular dan tidak mencerminkan masa depan yang baik untuk pasukan yang dibimbingnya.

Ia pasti akan menyebabkan bukan sahaja kehilangan pemain, malah bakal kehilangan banyak penyokong. 

Justeru, sekiranya tidak mampu lagi membimbing pasukan, ikutilah jejak langkah pengurus Liverpool yang melepaskan jawatan demi kepentingan jemaah !


EDYES @ edyesdotcom - Blogger sukan anda ! 

1 comment:

boyanis sos cili said...

sepatutnya presiden pas macam tugaklah gamaknya..apapun aku pencinta liverpool..ergila kau h.... begitu juga kuharap pgla hadii