Wednesday, January 26, 2011

Saya Di'sponsor' Oleh Istana Oman, Termasuklah Tambang Kapal Terbang !!

''Saya dijemput oleh Menteri Sosial Oman, tapi entah macam mana tiba-tiba istana negara itu dengar (dapat maklumat) saya hendak buat lawatan, pihak istana beri saya semua kemudahan dan mengambil semua tanggungjawab atas lawatan saya ke sana. ''Datuk Seri Najib tanya apa pendirian saya, saya kata tak tahulah tapi saya diberi status lawatan negara. Rupa-rupanya pihak istana telah memberi semua kemudahan kepada kami termasuk pembayaran minyak (tambang) kapal terbang, semuanya ditanggung oleh pihak istana," - Rosmah Mansor



EDYES wrote:

Betul ke di'sponsor' ?? Urusan rasmi atau tidak rasmi ni?? Bukan ke ini urusan antara kerajaan atau G to G?? Apa kena mengena dengan Istana Oman??

Baik betul istana Oman tu yer... kenapa tidak disponsor beberapa sekolah anak yatim di Malaysia nie untuk pergi melawat Oman ??

Kenapa tidak di'sponsor' ketua-ketua kampung di seluruh negara untuk datang ke Oman untuk melawat??

Kenapa Istana Oman tidak sponsor pelajar-pelajar yang dapat 9A dalam PMR tahun lalu, untuk melawat negara Oman??

FIKIR LA WOIII...

8 comments:

Anonymous said...

bangang pe woi... bt pe nak sponsor ketua2 kmpg or bdk 9A pmr melwt Oman... mstilh menteri2 or org Bsr laa pg...kle yer pn nak menulis niarlah cerdik sket...

sejadahburuk said...

KPD ANON 2.40

HANG MEMANG BODO...MMG LA ORG BESAU TU..BESAR KEMAMPUAN DIA NAK MENTEDARAH DUIT RAKYAT..BDK CEMERLANG PMR X AMIK DUIT ORANG LEN,,NI YANG KERAJAAN YANG KO SANJUNG NI BAGI BAHANA KAT RAKYAT..SEPATUTNYA KITA LEBIH MAKMUR KALO UMNO NI DI HUMBANGKAN KE TONG SAMPAH..BODOH PUNYA ANON..

Anonymous said...

Dildo saiz orang Oman pun dapat juga kut.Oman sponsor.heheheheee

author faethal said...

Anon 2:40 tu standard mat rempit tak abis PMR yang bawak bendera BN masa penamaan calon kat Tenang hari tu.
Dapat RM10 punya suka bawak motor siap willy!!
Kena sergah cabut!

P/S : Edyes, bila lagi turun Tenang. Hari tu jumpa tak dapat sembang lama pasal Hizwan nak gerak balik Muar cepat. Lain kali kita sembang panjang...sikit.

Anonymous said...

ko lagi la bodoh...rosmah tu menteri mana?/

md_saf said...

hahaha...

Najib tu Perdana Menteri... Rosmah pulak menteri kepada najib....(atas lagi dr PM)...

kah kah kah...

merbok said...

jom pakat-pakat siasat..

Anonymous said...

Esok malam sy gerak ke tenang... Jumpa lagi di sana. Turun Tenang dengan hizwan jugak ke?

Edyes