Tuesday, January 25, 2011

Anwar: Saya Bisa Berbicara Soal Rasuah, Pembunuhan, Mencuri Isteri Dan Port Dickson!! Kita Tengok Siapa Yang Demam!!


"Dah cukuplah pembohongan, janji banyak tak boleh buat, ini nak debat dengan saya pula, buang masa. Saya boleh debat dengan dia, saya tak takut, saya dengan menteri saya tahu segala maklumat. Jangan cuba nak cabar saya, kalau saya dedahkan segala-galanya, ada orang yang demam nanti!" - Najib Razak


"Tetapi jika beliau mahu meneruskan, saya memang bersedia, malah termasuk membincangkan kes liwat. Saya boleh jawab dan saya juga mahu timbulkan isu rasuah, pembunuhan, mencuri isteri orang lain, Port Dickson, - semua itu boleh dibawa dan dibincangkan juga!" - Anwar Ibrahim

baca sepenuhnya di sini

Kalau debat tajuk terbuka di antara Najib dan Anwar melibatkan semua perkara, saya confirm isteri Rosmah yang akan DEMAM !!


EDYES @ edyesdotcom
Lukenejib!!

1 comment:

Anonymous said...

sapa yg demam?