Monday, January 17, 2011

Rakaman Perbualan Dengan Pegawai Pejabat Bahagian FLOM !!



Ini video perbualan di antara Mohd Rostam dengan seorang di pejabat Bahagian FLOM sepertimana yang saya janjikan dalam entri di sini.

Terus terang saya katakan, saya kurang fokus sepanjang perbualan ini kerana di saat awal saya terlupa nak aktifkan butang handsfree. Then, sebab sebelah tangan pegang video kamera pun hilang jugak beberapa megabait fokus. So, dapatlah satu rakaman yang saya sendiri pun tak puas hati dgn perbualan tu. 

Saya call lagi sekali tapi kali ini cuba untuk bercakap dengan pegawai lain, tetapi malangnya SEMUA pegawai yang ada dalam pejabat tu telah terbang ke Oman sepertimana yang tertulis dalam entri saya sebelum ini. Maka saya terpaksa berbual dengan pegawai yang pertama tadi dan kali ini saya lebih fokus dan dapat jugak kedudukan alamat pejabat FLOM. juga telah saya dedahkan dalam entri sebelum ini.

Dengan rakaman perbualan ini, dapat saya mengesahkan sememangnya wujud sebuah pejabat yang fungsinya menguruskan isteri Perdana Menteri Malaysia. Ia termasuklah menguruskan program-program lawatan Rosmah ke seluruh dunia dengan delegasi yang menjadi pasukan pengiring terdiri daripada staf di pejabat FLOM.

Sekali lagi saya menyeru kepada wartawan dan pengamal media yang lain, agar dapat memberi liputan terbaik untuk mendedahkan pejabat FLOM ini dengan segera sebelum lebih banyak kerugian yang ditanggung oleh rakyat. Jika ada yang berani untuk bertanya kepada Najib, Apakah itu FLOM?

Sila klik di sini untuk melihat semua entri berkenaan FLOM iaitu Bahagian First Lady of Malaysia. Di saat kesengsaraan hidup menjadi tajuk utama, sama-samalah kita pastikan kegilaan FLOM ini ditamatkan segera!!


EDYES @ edyesdotcom

No comments: