Monday, May 10, 2010

Terima Kasih Kerana Tembak Anak Saya !


Terima Kasih Kerana Tembak Anak Saya !

Oleh kerana anak saya memandu dengan laju tanpa lesen, yang kemungkinan akan membahayakan nyawa pengguna jalanraya lain sekitar jam dua pagi. Tembakkan tepat anggota polis terbabit telah berjaya memberhentikan kenderaan tersebut. Syabaslah.

Memandangkan saya tidak mempunyai anak remaja yang lain, tidak terlambat rasanya untuk saya menasihati anak-anak buah saya dan anak-anak jiran saya supaya tidak keluar malam tanpa lesen memandu yang sah kerana ia barangkali boleh menjadi satu kesalahan besar yang boleh membawa maut.



( adakah pernyataan di atas memuaskan hati penulis dan para pembaca serta para pengkomen blog di sini? )


dan barang siapa yang sokong perjudian halal, sila klik di sini!


KESIMPULAN entri ini;

Tubuhkan Suruhanjaya Siasatan Diraja untuk kes Aminulrashid !!

No comments: