Wednesday, May 12, 2010

Alahai Piala Thomas - Keng Kiat-Boon Heong Memang Best!!

SAMBUNG DI SINI SECARA LIVE !!

8.32pm

Kedudukan skarang ialah 11-10 didahului oleh Choon Han! Namun kiraan paling penting ialah di kedudukkan 18 ke atas! Di sini pastinya tekanan yang lebih tinggin kepada Choon Han sekiranya mata tersebut dicapai terlebih dahulu oleh Jorgenson.

8.19pm

Jorgenson akhirnya menewaskan Choon Han dengan kiraan 22-20 !! Harap Choon Han bangkit di set kedua. Sayang sekali set pertama tadi, Choon Han mempunyai 3 game point tetapi tidak dapat menyudahkannya...

8.17pm

Kedudukan 20-19 sekarang ini... Choon Han kerap gagal di permainan net !

8.16pm

Choon Han memperolehi mata ke 20 berbalas 17!!

8.14pm

Kedudukan semasa ialah 18-17!! Mata ke 18 Choon Han diperolehi ketika lawannya iaitu Jorgenson terlepas reketnya. Jorgensen terpijak reket !!

7.48pm

Keng Kiat-Boon akhirnya memberikan mata kedua buat kem Malaysia setelah melalui detik-detik akhir set kedua yang sangat mendebarkan.

Tahniah ! Persembahan Keng Kiat-Boon begitu membanggakan ! Harap Farizuan-Zakry memperolehi sedikit pedoman daripada permainan cantik Keng Kiat-Boon sebentar tadi !!

Selepas ini Wong Choon Han akan turun memburu mata yang ketiga sebagai cobaan yang pertama! Ingat, kita ada 3 percobaan untuk mendapat satu mata... kita ada 3 try untuk 1 mata yang bernilai 'separuh akhir' !!


7.40pm

Kedudukkan semasa 16-13 set kedua, dengan set pertama dimenangi oleh beregu Malaysia!
Permainan beregu Malaysia ini memang world class!!

Sebelum itu, Chong Wei telah memberikan mata pertama kepada Malaysia!

SAMBUNG DI SINI SECARA LIVE !!

No comments: