Thursday, March 27, 2008

Timbalan Menteri Kesihatan Letak Jawatan




Timbalan Menteri Letak Jawatan


Oleh yb_pmn


Abdul Ghaffur Salleh Timbalan Menteri Kesihatan yang menang tanpa bertanding memalukan PM Bedolah Bedawi apabila meletak jawatan kelmarin.

Beliau merupakan salah seorang drp tiga Timbalan Menteri yang meletakkan jawatan selepas Pak Lah membentuk Kabinet baru-baru ini.'Tidak Pernah Sebelum Ini' yang sering dilaungkan oleh Pemimpin Ameno dalam menjalankan program mereka nampaknya sudah terpalit ke muka sendiri. Jika sebelum ini tidak pernah berlaku, ianya berlaku secara besar-besaran dalam era Bodolah Badawi.

Sungguh memalukan! Walaupun tidak mengeluarkan sebarang kenyataan, Bedolah sudah tentu menerima malu besar di atas protes secara terang kepadanya.Namun, sebagai seorang yang tahu malu, beliau buat 'BodoLAH' tanpa sanggup menanggung tanggungjawab dengan melepaskan jawatan PM.

Bagi rakyat, ini merupakan satu pembalasan yang nyata diterima oleh seorang PM yang pengecut dan bacul.Dengan perletakkan jawatan Abdul Ghaffur, maka kabinet Pak Lah semakin bergoncang dan tidak selamat. Dan dengan situasi ramai lagi MP BN yang menang baru-baru ini tidak puashati dengan kepimpinan PAK LAH, diharap Barisan Rakyat mampu mengambil alih tampuk kepimpinan negara suatu hari nanti. Insyallah!
>
edyesdotcom wrote:
>
Hari demi hari, Barisan Nasional makin goncang! Parti2 komponen mereka di seberang sana mula mencetuskan huru-hararey dan ini pastinya menguatkan teori DSAI menjadi PM dalam masa terdekat.
>
Namun begitu, buat masa ini keselamatan DSAI harus diutamakan kerana dalam keadaan yang agak gawat sebegini, mereka2 yang gila kuasa pastinya melakukan sesuatu yang di luar dugaan apabila terdesak!!

No comments: