Saturday, March 22, 2008

Post Ringkas Anwar Ibrahim - 21 Mar 2008




Ramai pengunjung mengeluh kerana saya terlambat memberikan respon atau mencatat pandangan.

Walaubagaimanapun, sekalung penghargaan atas setiap respon, komentar dan hujah-hujah yang saudara/i kemukakan melalui blog ini. Cuma kesuntukan masa menghambat saya untuk memberi jawapan balas.

Arakian sebaik selesai Pilihanraya Umum, kita terpaksa menumpukan perhatian memantapkan persefahaman antara ketiga-tiga parti, membentuk kerajaan negeri dan memastikan agar kerajaan melaksanakan janji kepada rakyat.

Selain itu saya dan rakan-rakan sibuk melayani kunjungan ahli Parlimen!


ANWAR IBRAHIM



edyesdotcom wrote :

Penyokong BR semua pasti yakin dengan kepimpinan DSAI dan dapat dibayangkan sebagaimana sibuknya pemimpin kita dalam menyatukan kesemua parti komponen BR. Dan Beliau juga sibuk melayani kunjungan sahabat lama dan baru dari Parlimen.
Dari P.Pinang ke Perak, dari Perak ke Selangor, pastinya DSAI bertungkuslumus untuk 'monitor' pergerakan dari membentuk kerajaan negeri hingga ke pembahagian exco dan hasilnya kerajaan negeri di bawah pentadbiran Barisan Rakyat kian bersatu teguh dan telah memulakan Agenda Ekonomi Malaysia.

Mereka tidak lagi menoleh ke belakang, mereka terus maju ke hadapan membawa harapan baru memperjuangkan rakyat dan membasmi kemiskinan tegar. saya yakin kerajaan BR tidak akan mempersiakan kepercayaan yang diberikan oleh rakyat pada PRU12 yang lalu.

Dalam akhbar minggu lepas, telah kita saksikan kempen BN telahpun bermula. Sentimen2 perkauman juga telah tersebar di dada akhbar kononya DAP biadap, kononya kerajaan Perak dan Selangor bercelaru. Sedangkan hakikat yang berlaku ialah, kerajaan Perlis dan Terengganu lebih bertelagah dan mereka cuba mengalihkan perhatian.

Akhir kata, semoga arus perubahan ini berterusan hingga tumbangnya kerajaan bongkak yang tidak mahu menghidu nasib rakyat.


No comments: