Friday, March 21, 2008

Pak Lah’s Exit Plan on the Way




Pak Lah’s Exit Plan on the Way

March 21, 2008

‘Someone’ in Putrajaya told me, Pak Lah is ready to step down. I chased my source after a senior member of the press informed me about the exit plan. How soon will this happen, however, nobody is willing to speculate? Nevertheless, UMNO insisted the exit plan to be implemented before the new Dewan Rakyat sitting or somewhere in April.

In another development, a senior adviser in the fourth floor has tendered his resignation letter.
While Najib’s future remain in doubt, my sources said, UMNO has managed to neutralise Khairy Jamaluddin.


Take a good rest for this weekend. Next week will be another battle for all.

Source : kickdefella (lawan arus)

edyesdotcom wrote :

anything can happen beyond this...

logik..? logik...

sahih..? belum tentu...

Keadaan skarang boleh dikatakan agak celaru. Saya dapat rasakan banyak perkara yang boleh berlaku sebelum bermulanya persidangan dewan rakyat. Ada yang menjangkakan 5 Apr menjadi titik-tolaknya dan sama2lah kita nantikan spekulasi yang bakal timbul selepas ini.

REFORMASI !!

TAMBAHAN :-

Kalau paklah letak jawatan sekarang, dan diambil alih oleh Najib Monggolia, kemungkinan BN akan kembali berpadu.Ini kerana hanya perletakan jawatan paklah sahaja yang akan menyelamatkan UMNO - BN dan mereka yang benci pemerintahan lembab paklah serta hyperactive menantunya akan mula memberi 'muka' kepada struktur baru pemerintahan.

Cuma, ingin juga saya nyatakan di sini. Walaupun bertukar tampuk pemerintahan dari paklah koridortidor ke najib monggolia, segala dasar pemerintahan termasuklah dasar yg membawa kepada coruption, kronisme, nepotisme, ISAsme, dasar bolot-kekayaan-negara-tanpa-memikirkan-rakyat-yang-tertekanme, dan pelbagai lagi dasar kuno umno akan diteruskan !!!!

Oleh demikian, ingin saya rumuskan di sini bahawa UMNO sudah tidak relevan, sudah tidak diperlukan lagi, sudah terlambat untuk dirawat!!! .Tiada lagi pemimpin UMNO yang benar2 memperjuangkan hak Melayu dan membela nasib rakyat. ada pun tak nampak dek mata kasar kerana kebanyakanya berkepentingan peribadi!

Kita harus memandang ke hadapan. Harus berani menghadapi risiko perubahan. "For A Better Malaysia, its worth dying for"

No comments: