Wednesday, February 15, 2012

Kontradisi Kenyataan Mahathir Tentang Israel



Memang pun Malaysia menjadi calon untuk 'regime change' kerana Malaysia tidak mengiktiraf Israel dan mengkritik beberapa dasar Amerika Syarikat. Adalah menjadi harapan Amerika, apabila 'regime change' berjaya di Malaysia dan Anwar menjadi Perdana Menteri maka mungkin Malaysia akan ada hubungan diplomatik dengan Israel dan menjauhkan diri dari perjuangan Palestin - Mahathir Mohamad


Kenyataan Mahathir ini pelik! Pelik tetapi tidak benar...

Kalau Israel berhasrat atau mempunyai rancangan untuk menukar rejim Najib Razak kepada pemerintahan Pakatan Rakyat yang turut disertai parti Islam PAS, bagaimana mungkin hubungan diplomatik antara Malaysia dan Israel akan berlaku??

Lebih bingung, bagaimana Israel dapat meneruskan hubungan perdagangan sedia ada seperti pembekalan komponen elektronik, perkhidmatan APCO, EDS, perkhidmatan logistik ZIM (M) sdn bhd dan bekalan sawit dengan Malaysia jika regim belaannya iaitu Umno tumbang di tangan Pakatan Rakyat?

Lebih malang, apakah kerajaan Umno yang sama juga telah melibatkan seluruh warga FELDA untuk sama turut bersubahat membina negara haram Israel? Sila baca kenyataan SAMMdi sini

Ingatlah, dengan segala bukti, dalil dan sejarah mendapati bahawa menumbangkan UmnoBN itu ibarat secara strategiknya menundukkan kepentingan Israel! 

Asalkan Bukan Umno! ABU adalah jawapan!


Edyes

Sent from my Samsung Galaxy Tab

1 comment:

kekura said...

mahathir ke anwar ke, dua2 salah.
nak ikut anwar, jgnlah ikut membabi-buta.
kaji betul2. salah tetap salah.