Saturday, March 31, 2012

GEMPAR!! Ceramah di Klang Bakal Diganggu Lagi Malam Ini (31 Mac)!! Apakah Kerna Kedudukan Ezam Di Selangor Terancam?


Malam ini kumpulan mahasiswa menganjurkan sebuah majlis makan malam dan ceramah umum yang menampilkan Timbalan Presiden PAS, Tn Haji Mat Sabu dan juga Hishamudin Rais sebagai penceramah jemputan.

Program berlangsung di Dewan Al-Munirah, Johan Setia Klang bermula seawal jam 8.30 malam. Majlis bermula dengan Makan malam untuk dana mahasiswa dan seterusnya ceramah umum.

Difahamkan, kehadiran program ini di Klang menerbitkan kegoyahan Umno di pihak Ezam Md Noor yang berkerja keras untuk menawan selangor di Zon Klang. Seraya itu, dari sumber yang dipercayai, satu arahan telah dikeluarkan untuk mematahkan semua kerusi dalam dewan tersebut seperti mana yang berlaku di Jalan Kebun dan Kg Idaman.

Kejadian di Jalan Kebun dan Kg Idaman menyaksikan banyak kerusi berwarna merah dipatahkan. Malam ini pula, kemungkinan kerusi berwarna merah juga yang disediakan kerana menurut pihak penganjur, hanya kerusi merah sahaja yang sedia ada. Maka bersedialah semua kerana kerusi-kerusi merah ini akan dipatah renyuk. Ini berikutan arahan serangan diserah kepada binatang yang begitu pantang kepada warna merah, iaitu lembu umno.

Justeru itu, bantuan orang ramai diperlukan untuk mententeramkan lembu upahan ini. Jika lembu tersebut tidak berjaya dikawal, sembelih jika perlu dan hasil sembelihan haruslah dibahagi sama rata dalam erti kata keadilan.

Ayuh hadirlah beramai-ramai kerana jangkaan awal mendapati lembu yang bakal menyerang juga ramai. Akhir sekali satu peringatan buat semua, sila jangan mengenakan baju merah malam ini untuk keselamatan.

Semoga Allah selamatkan kita semua, yang celik minda dan yang tidak mudah dilembukan penguasa...

EDYES

Propa SAMM

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: