Saturday, October 23, 2010

Kebathilan Islamic Fashion Festival - Fitnah atau Benar ?

Blog edyesdotcom telah menerima sepotong komen yang mengatakan Islamic Fashion Festival adalah satu fitnah besar. Saya kurang arif, apakah yang dikatakan fitnah itu. Adakah fitnah itu dimaksudkan kerana penglibatan Rosmah-Najib? Atau fitnah itu hadir kerana perbezaan yang ketara di antara laman web yang tertera dengan apa yang telah dilaporkan berlaku di Monte Carlo, Monaco.

Komen tersebut dicatat dalam entri di sini. Komen yang mengatakan saya menabur fitnah adalah satu tuduhan berat. Komen tersebut memaparkan juga sebuah laman rasmi untuk IFF yang sekiranya dibuka, semuanya baik-baik dan semuanya bertutup litup. Itu yang berlaku di negara ini, tetapi jangan difikir apa yang berlaku di Monaco itu boleh dimaafkan dengan sebuah laman wed yang serba sopan.

Ingin diingatkan, Islam di peranchis bukan bermakna Islamnya boleh mendedahkan pangkal lengan (bagi wanita). Islam di eropah adalah sama hukum-hakamnya berbanding Islam di Malaysia, di Arab Saudi, cuma Imamnya sahaja berbeza. Imam Abdullah Badawi yang membawa mazhab hadhari adalah sebuah kes terpencil.

Oleh demikian, saudara pembaca rujuk komen yang saya maksudkan di bawah ini dan nilailah sendiri setelah melihat video di bawah sekali.


pis said...

gambar yang saudara blogger kembarkan adalah fitnah golongan tahap dajal yang telalu hina. sila tuan blogger edyesdotcom dapatkan web site yang sebenar untuk menarik balik fitnah tahap dajal ini suadara ini. saya kesian saudara tertipu dan menipu orang lain. bertaubatlah saudara. sila layari http://www.islamicfashionfestival.com.my/ hentikan fitnah yang amat dasyat ini.




Untuk pengetahuan, Blog edyesdotcom kini tidak lagi boleh diupdate ketika waktu office hour. Kemungkinan disebabkan oleh segelintir umat di pejabat yang tidak senang dengan penulisan saya di blog ini yang mungkin mengganggu waktu bekerja saya dan saya ambil positif akan perkara yang berlaku ini.

No comments: