Saturday, February 20, 2010

Peluang Kedua Untuk Zul Nordin ?



Kenapa harus diberi peluang kepada Zul Kulim selepas dia didapati menipu lembaga displin kerana lari ke Korea untuk mengelak dibicara?

Masihkah ada peluang untuk Zul Kulim? Sedangkan PAS sendiri tidak akan mengambil YB ini sebagai calon lagi di masa akan datang.

Dia sepatutnya dipecat, pecinta kontrovesi seperti Zul Kulim ini tidak harus diberikan peluang kerana telah menipu demi untuk menyelamatkan diri.

Ahli parlimen Parti Keadilan Rakyat (PKR), Zulkifli Noordin (bawah) diberikan peluang kedua oleh lembaga disiplin partinya itu.

Di bawah adalah laporan dari Malaysiakini;

Dia sepatutnya 'menghadap' lembaga disipin PKR malam semalam tetapi menurut timbalan presiden parti itu, Syed Husin Ali dalam satu kenyataan akhbar semalam, telah 'melarikan diri' ke Korea Selatan.

Zulklifi kini dilaporkan di Seoul bersama 12 ahli parlimen yang lain sejak Rabu lalu dan dijadualkan akan hanya pulang ke tanah air pada 25 Feb ini.

Setiausaha agung PKR, Saifuddin Nasution Ismail yang dihubungi hari ini berkata “Zul kini diberi peluang bagi mempertahankan dirinya.”

Menurut Saifuddin (bawah), lembaga disiplin PKR bermesyuarat seketika malam semalam dan mengambil keputusan untuk memberikan Zulklifi peluang bagi mempertahankan dirinya berhubung beberapa dakwaan.

2 comments:

ISA said...

perghh... ada pulak peluang kedua.., kalau kerja makan gaji dah lama kena pecat mamat ni...

Lembab.. nak buat keputusan.

Art Pokon said...

Bodoh cerdik, belagak pandai tapi bangang.