Friday, February 5, 2010

Saiful : Anwar Idola Saya - Maka dengan sepotong ayat, saya serah segalanya...

Sepototng ayat : Can I Fcuk you today?


Saiful : Saya minat kerana Anwar adalah seorang pemimpin yang berkarisma dan idola saya masa kecil. 

Persoalan : Mengapa 'coffee boy' ini hanya muncul sejurus sebelum PRU-12 ?

Persoalan : Mengapa 'coffee boy' ini berdarah Pro-Aspirasi(pro-kerajaan) ketika di UNITEN ?(sedangkan Idolanya adalah Anwar, bukan chedet)

Persoalan : Admire kepada Anwar tetapi pergi ke pejabat Najib untuk mohon biasiswa? (setelah kantoi exam??)



Ikrar : Sebagai rakyat Malaysia yang sentiasa menuntut keadilan sejagat, saya berjanji untuk tidak lagi membenarkan diri saya diperbodohkan oleh kerajaan zalim yang mengamalkan undang-undang rimba!

Baca ikrar ini setiap kali anda ragu-ragu terhadap kerajaan yang memerintah...

Persoalan Tambahan : Dua hari tak buang air besar? Mencirit tersumbat??

No comments: